Sémioprostor reklamních kampaní před referendem o vstupu ČR do EU : (srovnání kampaně MZV ČR, kampaně soukromého média a kampaně média veřejné služby)
Semiosphere of media campaigns for referendum on accession of the Czech Republic to the EU
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/6706Identifikátory
SIS: 2156
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Trampota, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
27. 6. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
V diplomové práci si kladu za cíl analyzovat některé prvky mediálních kampaní zaměřených na referendum o vstupu ČR do Evropské unie (EU), které se konalo 13. a 14. června 2003. Kampaně zmiňuji v množném čísle, protože šlo o aktivity různých subjektů, což bude třeba rozlišovat. Kampaně v různých podobách probíhaly delší dobu; já jsem zvolila období května a června 2003, tedy měsíc a půl před samotným hlasováním, kdy vrcholily. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The aim of this thesis was to analyse certain parts of promotional campaign for referendum on accession of the CR to the EU. The media campaign took place in May and June 2003 and the referendum was held on 13th and 14th June, 2003. I chose five representative ads, three of them being television spots, one radio spot and one poster, which were published in various Czech media during May and June 2003.197 More precisely, they were three pieces (tv spot, radio spot and poster) made by government of the CR198, one piece made by public-service Czech television and one spot made by commercial Nova television. This division makes it clear that I distinguish governmental activities from activities of the media. The thesis was mainly focused on the governmental campaign and the other two spots were there to bring some comparison. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)