Federální komunikační komise a regulace mediálních obsahů
Federal Communications Commission and media content regulation
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/6705Identifiers
Study Information System: 2172
Collections
- Kvalifikační práce [18180]
Author
Advisor
Referee
Vojtěchovská, Martina
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Media Studies
Department
Department of Media Studies
Date of defense
27. 6. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na způsob, jakým média, či spíše jejich obsahy, koriguje zmíněný dozorčí orgán přímo v kolébce demokracie, USA. Tamní Federální komunikační komise (FCC) má za sebou více než sedmdesátiletou historii, spjatou kromě jiných úkolů i s bojem za čistotu médií. Je pravděpodobné, že společenské normy, jejichž objednávku musela FCC coby vládní orgán splňovat, se během tak dlouhého časového úseku proměňovaly. Cílem této práce bylo zjistit, zda k těmto proměnám opravdu došlo, a zda lze vysledovat tendence, podle kterých by bylo možné usoudit, jakým směrem se mediálně regulační činnost FCC bude ubírat v následujících letech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The FCC was created by Congress in the Communications Act of 1934 for the purpose, in part, of "regulating interstate and foreign commerce in communication by wire and radio." Later the word "radio" also applied to televison. The Communications Act authorizes the FCC to make necessary regulations to prevent interference between stations and to carry out the provisions of the Act. The FCC is directly responsible to Congress and its jurisdiction covers the whole USA. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)