Analýza vzdělávacích potřeb pedagogů na druhém stupni základních škol
Training needs analysis of teachers at upper primary schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/66372Identifikátory
SIS: 137597
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mühlpachr, Pavel
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
27. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
analýza vzdělávacích potřeb, vzdělávací potřeby, další vzdělávání pedagogických pracovníků, učitel druhého stupně základní školyKlíčová slova (anglicky)
Training needs analysis, educational needs, further education of teachers, teachers at upper primary schoolsBakalářská práce se zaměřuje na analýzu vzdělávacích potřeb pedagogů na druhém stupni základní školy. První část se věnuje vymezení základních pojmů spojených s profesí učitele a jejich dalším vzděláváním. Dále se zaměřuje jak na proces analýzy vzdělávacích potřeb obecně, tak na konkrétní vzdělávací potřeby učitelů. V druhé, empirické části této práce, uvádím výsledky vlastního průzkumu, které jsem získala provedením dotazníkového šetření mezi pedagogy druhého stupně základní školy a následným rozhovorem s ředitelkou školy. Na základě toho jsou analyzovány vzdělávací potřeby učitelů druhého stupně této základní školy. KLÍČOVÁ SLOVA: analýza vzdělávacích potřeb, vzdělávací potřeby, další vzdělávání pedagogických pracovníků, učitel druhého stupně základní školy
SUMMARY: This bachelor thesis is aimed at training needs analysis of teachers at upper primary schools. The first part of thesis defines the basic concepts associated with the profession of the teacher and their further education. It also aimed at the training needs analysis process in general and the specific educational needs of teachers. The practical part of this thesis presents the results of own research which I gained by performing questionnaire survey among teachers at upper primary school and by interview with the director of the school. Based on this are educational needs of teachers at the upper primary school analyzed. KEY WORDS: Training needs analysis, educational needs, further education of teachers, teachers at upper primary schools