Zobrazit minimální záznam

Cooperation with the family in present kindergarten, its problems and positives
dc.contributor.advisorHavlová, Jana
dc.creatorSchořová, Jaroslava
dc.date.accessioned2021-03-26T14:34:15Z
dc.date.available2021-03-26T14:34:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/6628
dc.description.abstractTato bakalářská práce se snaží nalézt odpovědi na to, jak probíhá spolupráce mezi rodiči v současné mateřské škole. Jsou zde objasněny některé základní pojmy: spolupráce, partnerství, význam rodiny pro předškolní dítě, druhá socializace. Popisuje, co funkční spolupráce dává dítěti. Dává si za úkol zjistit, zda rodiče a pedagogové považují spolupráci za nutnou, případně co od této spolupráce očekávají a jaké formy spolupráce využívají. KLÍČOVÁ SLOVA Spolupráce, mateřská škola, rodina, učitelka mateřské školy, ředitelka mateřské školy, evaluace spoluprácecs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's work describes cooperation with parents in present kindergarten. There are some basic concepts: cooperation, partnership, family meaning, preschool child, the second socialization. It gives a description of giving funktional cooperation to child. It gives out if cooperation will be essential and what forms cooperation are used. KEYWORDS Cooperation, kindergarten, family, teacher of kindergarten, Headmistress of kindergarten, evaluation of cooperationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectCooperationen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectteacher of kindergartenen_US
dc.subjectHeadmistress of kindergartenen_US
dc.subjectevaluation of cooperationen_US
dc.subjectspoluprácecs_CZ
dc.subjectmateřská školacs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectučitelka mateřské školycs_CZ
dc.subjectředitelka mateřské školycs_CZ
dc.subjectevaluace spoluprácecs_CZ
dc.titleSpolupráce s rodinou v současné mateřské škole, její úskalí a přednostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-17
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148598
dc.title.translatedCooperation with the family in present kindergarten, its problems and positivesen_US
dc.contributor.refereeKropáčková, Jana
dc.identifier.aleph002088450
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se snaží nalézt odpovědi na to, jak probíhá spolupráce mezi rodiči v současné mateřské škole. Jsou zde objasněny některé základní pojmy: spolupráce, partnerství, význam rodiny pro předškolní dítě, druhá socializace. Popisuje, co funkční spolupráce dává dítěti. Dává si za úkol zjistit, zda rodiče a pedagogové považují spolupráci za nutnou, případně co od této spolupráce očekávají a jaké formy spolupráce využívají. KLÍČOVÁ SLOVA Spolupráce, mateřská škola, rodina, učitelka mateřské školy, ředitelka mateřské školy, evaluace spoluprácecs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's work describes cooperation with parents in present kindergarten. There are some basic concepts: cooperation, partnership, family meaning, preschool child, the second socialization. It gives a description of giving funktional cooperation to child. It gives out if cooperation will be essential and what forms cooperation are used. KEYWORDS Cooperation, kindergarten, family, teacher of kindergarten, Headmistress of kindergarten, evaluation of cooperationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantOpravilová, Eva
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990020884500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV