Spolupráce s rodinou v současné mateřské škole, její úskalí a přednosti
Cooperation with the family in present kindergarten, its problems and positives
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/6628Identifikátory
SIS: 148598
Kolekce
- Kvalifikační práce [18615]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Opravilová, Eva
Oponent práce
Kropáčková, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
17. 5. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
spolupráce, mateřská škola, rodina, učitelka mateřské školy, ředitelka mateřské školy, evaluace spolupráceKlíčová slova (anglicky)
Cooperation, kindergarten, family, teacher of kindergarten, Headmistress of kindergarten, evaluation of cooperationTato bakalářská práce se snaží nalézt odpovědi na to, jak probíhá spolupráce mezi rodiči v současné mateřské škole. Jsou zde objasněny některé základní pojmy: spolupráce, partnerství, význam rodiny pro předškolní dítě, druhá socializace. Popisuje, co funkční spolupráce dává dítěti. Dává si za úkol zjistit, zda rodiče a pedagogové považují spolupráci za nutnou, případně co od této spolupráce očekávají a jaké formy spolupráce využívají. KLÍČOVÁ SLOVA Spolupráce, mateřská škola, rodina, učitelka mateřské školy, ředitelka mateřské školy, evaluace spolupráce
This bachelor's work describes cooperation with parents in present kindergarten. There are some basic concepts: cooperation, partnership, family meaning, preschool child, the second socialization. It gives a description of giving funktional cooperation to child. It gives out if cooperation will be essential and what forms cooperation are used. KEYWORDS Cooperation, kindergarten, family, teacher of kindergarten, Headmistress of kindergarten, evaluation of cooperation