Zobrazit minimální záznam

Use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher
dc.contributor.advisorMojžíšová, Jarmila
dc.creatorČerná, Michaela
dc.date.accessioned2017-05-26T22:09:54Z
dc.date.available2017-05-26T22:09:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65964
dc.description.abstractNázev: Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. Anotace: Černá, M.: Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. /Diplomová práce/ Praha 2013 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra pedagogiky, 102s. V diplomové práci autorka hledá metody pedagogicko-psychologické diagnostiky. Popisuje využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. Autorka dále zjišťuje, jakým způsobem učitelé při diagnostice postupují, jaké metody využívají a s jakými výchovně vzdělávacími problémy se setkávají nejčastěji. Také se ptá na zkušenosti učitelů s pedagogicko-psychologickými poradnami. Klíčová slova: žák, učitel, osobnost, diagnostika, reflexe, metoda, pedagogika, psychologiecs_CZ
dc.description.abstractTitle: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. Annotation: Černá, M.: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. /Diploma thesis/ Prague 2013 - Charles University, Faculty of Education, pedagogy, 102p. In the thesis the author looks for methods of pedagogical-psychological diagnostics. She describes the use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. Furthermore the author explores the way in which teacher proceeds the diagnosis, which methods the teacher uses and with which educational problems he or she encounters most frequently. The author is also interested in the teacher's experience with Pedagogical and Psychological Counselling Centre. Keywords: student, teacher, personality, diagnosis, reflection, method, pedagogy, psychologyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectžákcs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectosobnostcs_CZ
dc.subjectdiagnostikacs_CZ
dc.subjectreflexecs_CZ
dc.subjectmetodacs_CZ
dc.subjectpedagogikacs_CZ
dc.subjectpsychologiecs_CZ
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectpersonalityen_US
dc.subjectdiagnosisen_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.subjectmethoden_US
dc.subjectpedagogyen_US
dc.subjectpsychologyen_US
dc.titleVyužití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitelecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-21
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId119352
dc.title.translatedUse of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacheren_US
dc.contributor.refereeNováková, Daniela
dc.identifier.aleph001779213
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. Anotace: Černá, M.: Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. /Diplomová práce/ Praha 2013 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra pedagogiky, 102s. V diplomové práci autorka hledá metody pedagogicko-psychologické diagnostiky. Popisuje využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. Autorka dále zjišťuje, jakým způsobem učitelé při diagnostice postupují, jaké metody využívají a s jakými výchovně vzdělávacími problémy se setkávají nejčastěji. Také se ptá na zkušenosti učitelů s pedagogicko-psychologickými poradnami. Klíčová slova: žák, učitel, osobnost, diagnostika, reflexe, metoda, pedagogika, psychologiecs_CZ
uk.abstract.enTitle: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. Annotation: Černá, M.: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. /Diploma thesis/ Prague 2013 - Charles University, Faculty of Education, pedagogy, 102p. In the thesis the author looks for methods of pedagogical-psychological diagnostics. She describes the use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. Furthermore the author explores the way in which teacher proceeds the diagnosis, which methods the teacher uses and with which educational problems he or she encounters most frequently. The author is also interested in the teacher's experience with Pedagogical and Psychological Counselling Centre. Keywords: student, teacher, personality, diagnosis, reflection, method, pedagogy, psychologyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017792130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV