Zobrazit minimální záznam

Leisure Time of Students of second Grade of Elementary school
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorVernerová, Jitka
dc.date.accessioned2017-05-26T21:01:56Z
dc.date.available2017-05-26T21:01:56Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65598
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o způsobech trávení volného času dětmi druhého stupně základní školy a klade si za cíl zkoumat, jak významný vliv má v této oblasti vhodné působení ze strany jednotlivých výchovných činitelů. Práce je rozvržena do dvou částí, teoretické a praktické. První část objasňuje pojem "volný čas" a zdůrazňuje vliv správné výchovy v tomto čase. Teoretickou část pak uzavírají kapitoly o osobnosti, vývoji a momentálních dispozicích dětí ve středním školním věku. V praktické části jsou uvedeny výsledky empirického výzkumu, v němž byla převážně použita kombinace metody dotazníkového šetření a analýzy dat. Výzkum je rozdělen do dvou tematických celků. Nejdříve jsou uvedeny výsledky analýzy toho, jak na svůj volný čas pohlíží žáci 8. ročníků základní školy. Ve druhé části jsou výsledky šetření, které se zabývalo pohledem učitelů na problematiku důležitosti smysluplného trávení volného času jejich žáků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe master thesis discusses ways of spending free time by children of secondary school and aims to examine the significant impact of appropriate action by the various educational agents. The work is divided into two parts. Theoretical and practical. The first part explains the concept of "free time" and emphasizes the impact of right influence at this time. Theoretical part concludes with chapters dedicated to the personality, development and availability of children in middle school age.The practical part contains the results of an empiric research,which was mainly used a combination of a questionnaire survey and data analysis. The research is divided into two thematic units. First, there are the results of data analysis that focus on question how kids of 8th grade see their leisure time. The second part of the survey results, which dealt with with the issue of teacher's view on the importance of meaningful leisure activities of their students. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleVolný čas žáků druhého stupně základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-08
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId150623
dc.title.translatedLeisure Time of Students of second Grade of Elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeVáňová, Miroslava
dc.identifier.aleph001852453
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce pojednává o způsobech trávení volného času dětmi druhého stupně základní školy a klade si za cíl zkoumat, jak významný vliv má v této oblasti vhodné působení ze strany jednotlivých výchovných činitelů. Práce je rozvržena do dvou částí, teoretické a praktické. První část objasňuje pojem "volný čas" a zdůrazňuje vliv správné výchovy v tomto čase. Teoretickou část pak uzavírají kapitoly o osobnosti, vývoji a momentálních dispozicích dětí ve středním školním věku. V praktické části jsou uvedeny výsledky empirického výzkumu, v němž byla převážně použita kombinace metody dotazníkového šetření a analýzy dat. Výzkum je rozdělen do dvou tematických celků. Nejdříve jsou uvedeny výsledky analýzy toho, jak na svůj volný čas pohlíží žáci 8. ročníků základní školy. Ve druhé části jsou výsledky šetření, které se zabývalo pohledem učitelů na problematiku důležitosti smysluplného trávení volného času jejich žáků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe master thesis discusses ways of spending free time by children of secondary school and aims to examine the significant impact of appropriate action by the various educational agents. The work is divided into two parts. Theoretical and practical. The first part explains the concept of "free time" and emphasizes the impact of right influence at this time. Theoretical part concludes with chapters dedicated to the personality, development and availability of children in middle school age.The practical part contains the results of an empiric research,which was mainly used a combination of a questionnaire survey and data analysis. The research is divided into two thematic units. First, there are the results of data analysis that focus on question how kids of 8th grade see their leisure time. The second part of the survey results, which dealt with with the issue of teacher's view on the importance of meaningful leisure activities of their students. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990018524530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV