Marketingový mix společnosti HERVIS sport a móda, s.r.o.
The analysis of HERVIS Sport a móda, s. r. o marketing mix
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65375Identifikátory
SIS: 134948
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Omcirk, Vilém
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, propagace, marketingový mix, situační analýza, doporučení, SWOT analýzaKlíčová slova (anglicky)
marketing, promotion, marketing mix, situation analysis, recommendation, SWOT analysisNázev: Marketingový mix společnosti Hervis Sport a móda, s. r. o. Cíle: Hlavním cílem této práce je rozbor stávajícího marketingové mixu a na základě zvolených metodologických postupů navrhnout jeho změny a úpravy, které povedou ke zlepšení chodu společnosti a jejího hospodářského výsledku, zvýšení kvality poskytovaných doplňkových služeb a lepší komunikaci s potenciálními zákazníky. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena za pomocí kvantitativního sběru dat. Stěžejním nástrojem práce je situační analýza podniku, a to jak z hlediska vnějšího, tak vnitřního prostředí. Primárním zdrojem informací jsou data sekundární. Výsledky: Výsledky zkoumání naznačily, že společnost Hervis Sport a móda, s. r. o. za svými konkurenty v mnoha aspektech zaostává a nedrží si zrovna příznivé postavení. Díky zvoleným metodologickým postupům jsem shromáždil dostatečné množství potřebných informací, které mi umožnili navrhnout opatření pro jednotlivé prvky marketingového mixu vybrané společnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, marketingový mix, situační analýza, doporučení, SWOT analýza
Title: The analysis of Hervis Sport a móda, s. r. o marketing mix. Objectives: The aim of this bachelor thesis is to analyse current marketing mix of the company and according to selected research methods identify its adjustments, which would lead to optimization of company performance and its profit, increase service quality and better communication with potential customers. Methods: The marketing mix analysis is performed using quantitative marketing research. The basis collection of methods used in the thesis is situation analysis to understand the organization's external and internal environment. Results: The results of research indicated that company Hervis Sport a móda, s. r. o. didn't hold a favorable position due to competition. Selected research methods allowed me to collect sufficient number of required information and subsequently propose measures for each marketing mix category. Keywords: marketing, promotion, marketing mix, situation analysis, recommendation, SWOT analysis