Show simple item record

The analysis of HERVIS Sport a móda, s. r. o marketing mix
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKrajčovič, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-26T20:19:35Z
dc.date.available2017-05-26T20:19:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65375
dc.description.abstractNázev: Marketingový mix společnosti Hervis Sport a móda, s. r. o. Cíle: Hlavním cílem této práce je rozbor stávajícího marketingové mixu a na základě zvolených metodologických postupů navrhnout jeho změny a úpravy, které povedou ke zlepšení chodu společnosti a jejího hospodářského výsledku, zvýšení kvality poskytovaných doplňkových služeb a lepší komunikaci s potenciálními zákazníky. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena za pomocí kvantitativního sběru dat. Stěžejním nástrojem práce je situační analýza podniku, a to jak z hlediska vnějšího, tak vnitřního prostředí. Primárním zdrojem informací jsou data sekundární. Výsledky: Výsledky zkoumání naznačily, že společnost Hervis Sport a móda, s. r. o. za svými konkurenty v mnoha aspektech zaostává a nedrží si zrovna příznivé postavení. Díky zvoleným metodologickým postupům jsem shromáždil dostatečné množství potřebných informací, které mi umožnili navrhnout opatření pro jednotlivé prvky marketingového mixu vybrané společnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, marketingový mix, situační analýza, doporučení, SWOT analýzacs_CZ
dc.description.abstractTitle: The analysis of Hervis Sport a móda, s. r. o marketing mix. Objectives: The aim of this bachelor thesis is to analyse current marketing mix of the company and according to selected research methods identify its adjustments, which would lead to optimization of company performance and its profit, increase service quality and better communication with potential customers. Methods: The marketing mix analysis is performed using quantitative marketing research. The basis collection of methods used in the thesis is situation analysis to understand the organization's external and internal environment. Results: The results of research indicated that company Hervis Sport a móda, s. r. o. didn't hold a favorable position due to competition. Selected research methods allowed me to collect sufficient number of required information and subsequently propose measures for each marketing mix category. Keywords: marketing, promotion, marketing mix, situation analysis, recommendation, SWOT analysisen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectsituační analýzacs_CZ
dc.subjectdoporučenícs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectsituation analysisen_US
dc.subjectrecommendationen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleMarketingový mix společnosti HERVIS sport a móda, s.r.o.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId134948
dc.title.translatedThe analysis of HERVIS Sport a móda, s. r. o marketing mixen_US
dc.contributor.refereeOmcirk, Vilém
dc.identifier.aleph001852556
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový mix společnosti Hervis Sport a móda, s. r. o. Cíle: Hlavním cílem této práce je rozbor stávajícího marketingové mixu a na základě zvolených metodologických postupů navrhnout jeho změny a úpravy, které povedou ke zlepšení chodu společnosti a jejího hospodářského výsledku, zvýšení kvality poskytovaných doplňkových služeb a lepší komunikaci s potenciálními zákazníky. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena za pomocí kvantitativního sběru dat. Stěžejním nástrojem práce je situační analýza podniku, a to jak z hlediska vnějšího, tak vnitřního prostředí. Primárním zdrojem informací jsou data sekundární. Výsledky: Výsledky zkoumání naznačily, že společnost Hervis Sport a móda, s. r. o. za svými konkurenty v mnoha aspektech zaostává a nedrží si zrovna příznivé postavení. Díky zvoleným metodologickým postupům jsem shromáždil dostatečné množství potřebných informací, které mi umožnili navrhnout opatření pro jednotlivé prvky marketingového mixu vybrané společnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, marketingový mix, situační analýza, doporučení, SWOT analýzacs_CZ
uk.abstract.enTitle: The analysis of Hervis Sport a móda, s. r. o marketing mix. Objectives: The aim of this bachelor thesis is to analyse current marketing mix of the company and according to selected research methods identify its adjustments, which would lead to optimization of company performance and its profit, increase service quality and better communication with potential customers. Methods: The marketing mix analysis is performed using quantitative marketing research. The basis collection of methods used in the thesis is situation analysis to understand the organization's external and internal environment. Results: The results of research indicated that company Hervis Sport a móda, s. r. o. didn't hold a favorable position due to competition. Selected research methods allowed me to collect sufficient number of required information and subsequently propose measures for each marketing mix category. Keywords: marketing, promotion, marketing mix, situation analysis, recommendation, SWOT analysisen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV