Zobrazit minimální záznam

Education of children with school attendance delay
dc.contributor.advisorKropáčková, Jana
dc.creatorBöhmová, Nikola
dc.date.accessioned2021-03-24T21:22:07Z
dc.date.available2021-03-24T21:22:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65143
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou odkladů školní docházky v České republice. Reaguje na vysoké procento dětí s odkladem školní docházky v mateřských školách. V teoretické části chce autorka poskytnout všeobecné informace o odkladu školní docházky, a kdo o něm rozhoduje. Dále se zaměří na diagnostiku školní zralosti v pedagogicko-psychologické poradně a na pedagogickou diagnostiku realizovanou pedagogy v mateřských školách. Významná část bude věnována problematice vzdělávací práce v mateřské škole. V praktické části bude nastíněno vyšetření v pedagogicko-psychologické poradně, vypracování individuálního vzdělávací plánu pro rozvoj nejčastějších oblastí, kvůli kterým se odklad školní docházky uděluje a hry pro děti s odkladem školní docházky. Dílčí kazuistiky budou doplněny rozhovory s rodiči na téma, jak probíhá rozhodovací proces o OŠD. Výzkumné šetření bude realizováno kombinací metod rozhovoru a pozorování. Klíčová slova Odklad školní docházky, školní zralost, školní připravenost, stimulační programy, oblasti školní zralosti, diagnostika školní zralosti, pedagogická diagnostika, individuální vzdělávací program, přípravné třídy, testy školní zralostics_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with the issue of delay, schooling in the Czech Republic. Responding to the high percentage of children with delayed schooling in kindergartens. In the theoretical part, the author wants to provide general information about the suspension of schooling, who shall decide on the suspension of schooling and will address why the delay of schooling so much nowadays, will focus on the diagnosis of school maturity in the pedagogical-psychological counseling and pedagogical Diagnostics by means of the teachers in kindergartens. A significant portion will be devoted to the issue of educational work in kindergarten. In the practical part will then outlined examination in the pedagogical-psychological counseling, development of individual educational plan for the development of the most common areas that postponement of the schooling grants, and games for kids with the deferment of the schooling. Partial case reports will be complemented by interviews with the parents, how is the decision making process of schooling. The investigation will be carried out through a combination of research methods of interview and observation. Keywords Suspension of schooling, school readiness, school readiness, the stimulus programs, the school, the school, the pedagogical Diagnostics Diagnostics, individual...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectSuspension of schoolingen_US
dc.subjectschool readinessen_US
dc.subjectschool readinessen_US
dc.subjectthe stimulus programsen_US
dc.subjectthe schoolen_US
dc.subjectthe schoolen_US
dc.subjectthe pedagogical Diagnostics Diagnosticsen_US
dc.subjectindividual training programmeen_US
dc.subjectpreparatory classesen_US
dc.subjecttestsen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectOdklad školní docházkycs_CZ
dc.subjectškolní zralostcs_CZ
dc.subjectškolní připravenostcs_CZ
dc.subjectstimulační programycs_CZ
dc.subjectoblasti školní zralostics_CZ
dc.subjectdiagnostika školní zralostics_CZ
dc.subjectpedagogická diagnostikacs_CZ
dc.subjectindividuální vzdělávací programcs_CZ
dc.subjectpřípravné třídycs_CZ
dc.subjecttesty školní zralostics_CZ
dc.titleVzdělávání dětí s odkladem školní docházkycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-21
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId132200
dc.title.translatedEducation of children with school attendance delayen_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph001777580
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá problematikou odkladů školní docházky v České republice. Reaguje na vysoké procento dětí s odkladem školní docházky v mateřských školách. V teoretické části chce autorka poskytnout všeobecné informace o odkladu školní docházky, a kdo o něm rozhoduje. Dále se zaměří na diagnostiku školní zralosti v pedagogicko-psychologické poradně a na pedagogickou diagnostiku realizovanou pedagogy v mateřských školách. Významná část bude věnována problematice vzdělávací práce v mateřské škole. V praktické části bude nastíněno vyšetření v pedagogicko-psychologické poradně, vypracování individuálního vzdělávací plánu pro rozvoj nejčastějších oblastí, kvůli kterým se odklad školní docházky uděluje a hry pro děti s odkladem školní docházky. Dílčí kazuistiky budou doplněny rozhovory s rodiči na téma, jak probíhá rozhodovací proces o OŠD. Výzkumné šetření bude realizováno kombinací metod rozhovoru a pozorování. Klíčová slova Odklad školní docházky, školní zralost, školní připravenost, stimulační programy, oblasti školní zralosti, diagnostika školní zralosti, pedagogická diagnostika, individuální vzdělávací program, přípravné třídy, testy školní zralostics_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the issue of delay, schooling in the Czech Republic. Responding to the high percentage of children with delayed schooling in kindergartens. In the theoretical part, the author wants to provide general information about the suspension of schooling, who shall decide on the suspension of schooling and will address why the delay of schooling so much nowadays, will focus on the diagnosis of school maturity in the pedagogical-psychological counseling and pedagogical Diagnostics by means of the teachers in kindergartens. A significant portion will be devoted to the issue of educational work in kindergarten. In the practical part will then outlined examination in the pedagogical-psychological counseling, development of individual educational plan for the development of the most common areas that postponement of the schooling grants, and games for kids with the deferment of the schooling. Partial case reports will be complemented by interviews with the parents, how is the decision making process of schooling. The investigation will be carried out through a combination of research methods of interview and observation. Keywords Suspension of schooling, school readiness, school readiness, the stimulus programs, the school, the school, the pedagogical Diagnostics Diagnostics, individual...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantPoche Kargerová, Jana
dc.contributor.consultantOpravilová, Eva
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990017775800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV