Zobrazit minimální záznam

Language humour as an instrument of marketing communication of T-Mobile company in the Czech Republic in years 2012-2014
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorŽížala, Jan
dc.date.accessioned2017-05-26T18:14:33Z
dc.date.available2017-05-26T18:14:33Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64687
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje tématu využití situačního a především jazykového humoru v marketingové komunikaci, konkrétně u společnosti T-Mobile v letech 2012-2013. Reklamní kampaň společnosti T-Mobile dosáhla velkého úspěchu a obliby u veřejnosti i odborníků v oboru, navíc se stala jakýmsi modelovým příkladem, který se ostatní snaží napodobit. Tato bakalářská práce si klade za cíl představit a rozebrat klíčové faktory úspěchu kampaně s důrazem na analýzu použitého jazykového humoru. Úvodní část textu se zabývá uvedením do tématu, jádro práce je rozděleno na dvě části. První z nich vykresluje historii jazykového humoru v české reklamě a poukazuje na důležitost osoby Martina Jaroše coby tvůrce přelomového marketingového konceptu společnosti T-Mobile pro českou reklamu, dále také představuje prostředky českého jazyka využívané v marketingové komunikaci. Druhá část se skládá z popisu a analýzy jazykového humoru i výsledků reklamních kampaní mobilního operátora T-Mobile. Poté z porovnání s konkurencí ve sledovaném období a případném vlivu na její reklamní kampaně, z rozboru úspěšnosti jednotlivých mobilních operátorů na sociálních sítích a závěrem se práce zabývá budoucností a podstatou využití jazykového humoru v marketingové komunikaci.cs_CZ
dc.description.abstractThis Bachelor Thesis studies the topic of using situational and particularly the language humour in marketing communication, specifically of T-Mobile company in the years of 2012- 2013. The T-Mobile advertising campaign has gained a great success and popularity among both general and professional public, moreover has become a model example that is being copied by others. The aim of this Bachelor Thesis is to present and to analyse the key success factors of the campaign with emphasis on the analysis of the used language humour. The Introduction aims to present the topic; the Subject is divided into two parts. First part studies the history of language humour in the Czech advertising and points to the importance of Martin Jaroš, the author of a turning-point marketing concept of T-Mobile company, for Czech advertising. The second part consists of a description and analysis of both language humour and results of the T-Mobile campaigns. The second part further consists of a comparison with the advertising competitors during a given period, and its potential influence to their campaigns; of analysis of other mobile operators success within social networking sites. The Conclusion discusses the future and the essence of using the language humour in marketing communication.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectjazykový humorcs_CZ
dc.subjectčeská reklamacs_CZ
dc.subjectMartin Jarošcs_CZ
dc.subjectT-Mobilecs_CZ
dc.subjectVojtěch Kotekcs_CZ
dc.subjectLukáš Pavlásekcs_CZ
dc.subjectlanguage humouren_US
dc.subjectCzech advertisingen_US
dc.subjectMartin Jarošen_US
dc.subjectT-Mobileen_US
dc.subjectVojtěch Koteken_US
dc.subjectLukáš Pavláseken_US
dc.titleJazykový humor jako nástroj marketingové komunikace společnosti T-Mobile v České republice v letech 2012-2014cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151975
dc.title.translatedLanguage humour as an instrument of marketing communication of T-Mobile company in the Czech Republic in years 2012-2014en_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph002006802
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje tématu využití situačního a především jazykového humoru v marketingové komunikaci, konkrétně u společnosti T-Mobile v letech 2012-2013. Reklamní kampaň společnosti T-Mobile dosáhla velkého úspěchu a obliby u veřejnosti i odborníků v oboru, navíc se stala jakýmsi modelovým příkladem, který se ostatní snaží napodobit. Tato bakalářská práce si klade za cíl představit a rozebrat klíčové faktory úspěchu kampaně s důrazem na analýzu použitého jazykového humoru. Úvodní část textu se zabývá uvedením do tématu, jádro práce je rozděleno na dvě části. První z nich vykresluje historii jazykového humoru v české reklamě a poukazuje na důležitost osoby Martina Jaroše coby tvůrce přelomového marketingového konceptu společnosti T-Mobile pro českou reklamu, dále také představuje prostředky českého jazyka využívané v marketingové komunikaci. Druhá část se skládá z popisu a analýzy jazykového humoru i výsledků reklamních kampaní mobilního operátora T-Mobile. Poté z porovnání s konkurencí ve sledovaném období a případném vlivu na její reklamní kampaně, z rozboru úspěšnosti jednotlivých mobilních operátorů na sociálních sítích a závěrem se práce zabývá budoucností a podstatou využití jazykového humoru v marketingové komunikaci.cs_CZ
uk.abstract.enThis Bachelor Thesis studies the topic of using situational and particularly the language humour in marketing communication, specifically of T-Mobile company in the years of 2012- 2013. The T-Mobile advertising campaign has gained a great success and popularity among both general and professional public, moreover has become a model example that is being copied by others. The aim of this Bachelor Thesis is to present and to analyse the key success factors of the campaign with emphasis on the analysis of the used language humour. The Introduction aims to present the topic; the Subject is divided into two parts. First part studies the history of language humour in the Czech advertising and points to the importance of Martin Jaroš, the author of a turning-point marketing concept of T-Mobile company, for Czech advertising. The second part consists of a description and analysis of both language humour and results of the T-Mobile campaigns. The second part further consists of a comparison with the advertising competitors during a given period, and its potential influence to their campaigns; of analysis of other mobile operators success within social networking sites. The Conclusion discusses the future and the essence of using the language humour in marketing communication.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020068020106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV