Show simple item record

Posture universal nurses and midwifes at wholelife education in field
dc.contributor.advisorRybářová, Marie
dc.creatorVýborná, Gabriela
dc.date.accessioned2020-11-26T16:14:29Z
dc.date.available2020-11-26T16:14:29Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/6334
dc.description.abstractPOSTURE UNIVERSAL NURSES AND MIDWIFES AT WHOLELIFE EDUCATION IN FIELD In the end of the year 2006 I maked research at the nurses and midwifes in a 3 hospitals in Prague. I was interested in your attitude and your interest in your education in branch, in your conditions with study. In the passage teoretical I described the theory of adults education, importance of qualification and the profession competence for a work of the nurses and midwifes. I put brain to present systems of lifetime education in the Czech Republic. The finál numerical dates showed the high interest in their education. The nurses and midwifes to consider your education as a more important they are mostly registrated,quiet a few of them dont know the relevance of the word registration. The nurses and midwifes are satisfield with this conditions of education. From their employers they would like to grant a fmancial contribution for the seminars and a possibility to educated in your working time.en_US
dc.description.abstractPOSTOJ VŠEOBECNÝCH SESTER A PORODNÍCH ASISTENTEK K CELOŽIVOTNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ V OBORU V závěru roku 2006 jsem prováděla výzkumné šetření u zdravotních sester a porodních asistentek ve třech zdravotnických zařízeních v Praze. Zajímala jsem se o jejich postoj a zájem o kontinuální vzdělávání v oboru, o jejich podmínky při studiu. V teoretické části práce jsem popsala teorii vzdělávání dospělých, důležitost kvalifikace a profesních kompetencí pro práci všeobecných sester a porodních asistentek, dále jsem se věnovala současnému systému celoživotního vzdělávání v České republice. Výsledné hodnoty empirické části ukázaly vysoký zájem o vzdělávání u sester i porodních asistentek. Sestry i porodní asistentky pokládají kontinuální vzdělávání za důležité, jsou již většinou registrované, řada z nich však nezná význam registrace. S podmínkami při vzdělávání jsou sestry a porodní asistentky spíše spokojené. Od zaměstnavatele by si přály finanční příspěvek na semináře a možnost vzdělávat se i v rámci pracovní doby.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.titlePostoj všeobecných sester a porodních asistentek k celoživotnímu vzdělávání v oborucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-06-13
dc.description.departmentDepartment of Social Medicineen_US
dc.description.departmentÚstav sociálního lékařstvícs_CZ
dc.description.facultyLékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Medicine in Hradec Královéen_US
dc.identifier.repId36039
dc.title.translatedPosture universal nurses and midwifes at wholelife education in fielden_US
dc.contributor.refereeDvořáčková, Ivana
dc.contributor.refereeSlowik, Regina
dc.identifier.aleph001489033
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineOšetřovatelství - pedagogika ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineNursing - Pedagogy in Health Serviceen_US
thesis.degree.programOšetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programNursingen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csLékařská fakulta v Hradci Králové::Ústav sociálního lékařstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Medicine in Hradec Králové::Department of Social Medicineen_US
uk.faculty-name.csLékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Medicine in Hradec Královéen_US
uk.faculty-abbr.csLFHKcs_CZ
uk.degree-discipline.csOšetřovatelství - pedagogika ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enNursing - Pedagogy in Health Serviceen_US
uk.degree-program.csOšetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enNursingen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPOSTOJ VŠEOBECNÝCH SESTER A PORODNÍCH ASISTENTEK K CELOŽIVOTNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ V OBORU V závěru roku 2006 jsem prováděla výzkumné šetření u zdravotních sester a porodních asistentek ve třech zdravotnických zařízeních v Praze. Zajímala jsem se o jejich postoj a zájem o kontinuální vzdělávání v oboru, o jejich podmínky při studiu. V teoretické části práce jsem popsala teorii vzdělávání dospělých, důležitost kvalifikace a profesních kompetencí pro práci všeobecných sester a porodních asistentek, dále jsem se věnovala současnému systému celoživotního vzdělávání v České republice. Výsledné hodnoty empirické části ukázaly vysoký zájem o vzdělávání u sester i porodních asistentek. Sestry i porodní asistentky pokládají kontinuální vzdělávání za důležité, jsou již většinou registrované, řada z nich však nezná význam registrace. S podmínkami při vzdělávání jsou sestry a porodní asistentky spíše spokojené. Od zaměstnavatele by si přály finanční příspěvek na semináře a možnost vzdělávat se i v rámci pracovní doby.cs_CZ
uk.abstract.enPOSTURE UNIVERSAL NURSES AND MIDWIFES AT WHOLELIFE EDUCATION IN FIELD In the end of the year 2006 I maked research at the nurses and midwifes in a 3 hospitals in Prague. I was interested in your attitude and your interest in your education in branch, in your conditions with study. In the passage teoretical I described the theory of adults education, importance of qualification and the profession competence for a work of the nurses and midwifes. I put brain to present systems of lifetime education in the Czech Republic. The finál numerical dates showed the high interest in their education. The nurses and midwifes to consider your education as a more important they are mostly registrated,quiet a few of them dont know the relevance of the word registration. The nurses and midwifes are satisfield with this conditions of education. From their employers they would like to grant a fmancial contribution for the seminars and a possibility to educated in your working time.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Králové, Ústav sociálního lékařstvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placeHradec Královécs_CZ
dc.identifier.lisID990014890330106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV