Zobrazit minimální záznam

Teacher's education in Bohemian
dc.contributor.advisorVáňová, Miroslava
dc.creatorJečmenová, Denisa
dc.date.accessioned2017-05-26T12:42:01Z
dc.date.available2017-05-26T12:42:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62883
dc.description.abstractJEČMENOVÁ, D. Vzdělávání učitelů v Českých zemích (historický přehled). Praha 2014. Diplomová práce. Karlova Univerzita v Praze. Husitská teologická fakulta. Katedra učitelství. Vedoucí práce doc. PhDr. Miroslava Váňová, CSc. Klíčová slova: Pedagogika, vzdělávání učitelů, školské reformy, učitel Cílem této diplomové práce je postihnout vývoj ve vzdělávání učitelů od konce 18. století do 40. let 20. století. V této souvislosti se snažím ukázat také postavení českého učitele ve společnosti. Orientuji se hlavně na určité přelomové okamžiky ve vzdělávání učitelů, a proto věnuji pozornost také změnám ve školství jako takovém, ukázat příčiny těchto změn a představit i osobnosti, které tyto změny ať již přímo či nepřímo ovlivnily.cs_CZ
dc.description.abstractTeacher's education in Bohemian (historic overview) Keywords: Pedagogy, teacher's education, school reforms, teacher The aim of this thesis is to describe the development in teacher education since the late 18th century to the 40th years of the 20th century. In this context, I also try to show the position of the Czech teacher in society. I focus mainly on certain groundbreaking moments in teacher education, therefore I pay attention to the changes in education system as a whole, show the causes of these changes and present the personalities that have directly or indirectly affected these changes.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectPedagogikacs_CZ
dc.subjectvzdělávání učitelůcs_CZ
dc.subjectškolské reformycs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectPedagogyen_US
dc.subjectteacher's educationen_US
dc.subjectschool reformsen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.titleVzdělávání učitelů v Českých zemích (historický přehled)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-08
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId104726
dc.title.translatedTeacher's education in Bohemianen_US
dc.contributor.refereeMazáčová, Nataša
dc.identifier.aleph001852584
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csJEČMENOVÁ, D. Vzdělávání učitelů v Českých zemích (historický přehled). Praha 2014. Diplomová práce. Karlova Univerzita v Praze. Husitská teologická fakulta. Katedra učitelství. Vedoucí práce doc. PhDr. Miroslava Váňová, CSc. Klíčová slova: Pedagogika, vzdělávání učitelů, školské reformy, učitel Cílem této diplomové práce je postihnout vývoj ve vzdělávání učitelů od konce 18. století do 40. let 20. století. V této souvislosti se snažím ukázat také postavení českého učitele ve společnosti. Orientuji se hlavně na určité přelomové okamžiky ve vzdělávání učitelů, a proto věnuji pozornost také změnám ve školství jako takovém, ukázat příčiny těchto změn a představit i osobnosti, které tyto změny ať již přímo či nepřímo ovlivnily.cs_CZ
uk.abstract.enTeacher's education in Bohemian (historic overview) Keywords: Pedagogy, teacher's education, school reforms, teacher The aim of this thesis is to describe the development in teacher education since the late 18th century to the 40th years of the 20th century. In this context, I also try to show the position of the Czech teacher in society. I focus mainly on certain groundbreaking moments in teacher education, therefore I pay attention to the changes in education system as a whole, show the causes of these changes and present the personalities that have directly or indirectly affected these changes.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990018525840106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV