Problematika výuky druhého cizího jazyka na 2. stupni základní školy
The Instruction of the Second Foreign Language at the Second Grade of Basic School
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/62750/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/62750Identifikátory
SIS: 136896
Kolekce
- Kvalifikační práce [23200]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Běhalová, Andrea
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
17. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
cizí jazyk, další cizí jazyk, kurikulární dokumenty, vzdělávání, mnohojazyčnost, základní školaKlíčová slova (anglicky)
foreign language, second foreign language, curriculum documents, education, multiligualism, basic school(česky) Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výuky cizích jazyků a především výuky dalšího cizího jazyka na základní škole. Další cizí jazyk jako povinný předmět byl zaveden od 1. 9. 2013 a ve školním roce 2013/2014 byl implementován do školních vzdělávacích programů a prvním rokem vyučován na základních školách.
(in English) This bachelor thesis deals with the instruction of foreign languages and especially the second foreign language at basic school. The second foreign language as a compulsory subject was introduced in 1. 9. 2013 and during the following school year 2013/2014 was implemented into the education documents and taught at basic schools for the first year.