Analýza komunikačních aktivit turistické destinace Litomyšl
The analysis of communication activities of turistic destination Litomyšl
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/62437Identifikátory
SIS: 138838
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Strielkowski, Wadim
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
17. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Cestovní ruch, město Litomyšl, marketingová komunikace, komunikační aktivity destinace, turismus, propagaceKlíčová slova (anglicky)
Travel Industry, City of Litomyšl, Marketing Communication, Communication Activities of Destination, Tourism, PromotionPředmětem bakalářské práce Analýza komunikačních aktivit turistické destinace Litomyšl je analýza a deskripce komunikačních aktivit města Litomyšl. Práce se rovněž zabývá komunikačními aktivitami jiných subjektů zapojených do cestovního ruchu v dané oblasti. Cílem této práce je popsat prostředí turistické destinace a kriticky zhodnotit komunikační aktivity s pomocí analýzy SWOT. Na základě těchto informací bude vypracováno doporučení komunikačních aktivit do budoucna.
The subject of thesis Analysis of communication activities of touristic destination Litomysl is the analysis and description of communication activities of the city Litomysl. The thesis also deals with communication activities of other entities involved in the structure of tourism destination. The aim of this thesis is to describe the touristic destination and critically evaluate the communication activities. For this purpose, SWOT analysis will be used. At the end of the thesis, there will be some recommendation, which could improve marketing communication of the destination.