Agent pro hraní Texas Hold'em pokeru
Agent for playing Texas Hold'em poker
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/61893Identifikátory
SIS: 146672
Kolekce
- Kvalifikační práce [11190]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Majerech, Vladan
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
15. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
poker, umělá inteligence, rozpoznávání obrazu, expertní systémKlíčová slova (anglicky)
poker, artificial intelligence, image recognition, expert systemCílem této práce je vytvořit agenta pro hraní Texas Hold'em pokeru, který bude snadno rozšiřitelný o nové vstupy, výstupy a herní strategie. Toto prezentujeme jednak na vstupu založeném na rozpoznávání obrazu klienta vybrané online poker herny, jednak na jednoduché herní strategii založené na expertním systému. Hlavní pracovní algoritmus agenta bude zapouzdřen v jediném objektu a spouštěn ve vedlejším vlákně. Toto umožní agenta snadno zakomponovat a řídit z jiných programů, ukázkový způsob ovládání a nastavení prezentujeme na jednoduché grafické aplikaci. Výsledný agent může dále sloužit jako nástroj pro testování a tvorbu nových herních strategií. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Main purpose of this thesis is to create agent for playing Texas Hold'em poker, which will be easily extensible by new inputs, outputs and game strategies. We present this firstly on input based on image recognition of client of chosen online poker site, secondly on simple game strategy based on expert system. Main working algorithm of agent will be encapsulated in single object and will run in separate thread. This will allow us to easily incorporate and manage agent from another programs, example way of managing and setting is presented on simple graphical application. The resulting agent can be further used as tool for testing and creation of new game strategies. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)