Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnání
Marketing focused on employers by supported employment agencies
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60081Identifikátory
SIS: 111665
Katalog UK: 990016276970106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [7323]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dohnalová, Marie
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studia občanského sektoru
Katedra / ústav / klinika
Katedra studií občanské společnosti
Datum obhajoby
24. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
agentury podporovaného zaměstnání, marketing neziskových organizací, marketingové nástroje, marketingové prostředí, zaměstnavateléKlíčová slova (anglicky)
supported employment agencies, marketing of nonprofit organizations, marketing environment, marketing tools, employersDiplomová práce "Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnávání" pojednává o marketingovém prostředí a nástrojích, které agentury využívájí ve snaze umístit zdravotně postižené uživatele na otevřený trh práce. Prvním cílem práce je zmapovat a porovnat marketingové prostředí a nástroje u 5 agentur podporovaného zaměstnávání. Dalším cílem je uvést doporučení do této oblasti. Teoretická část práce se věnuje straně zaměstnavatele, dlouhodobé nezaměstnanosti zdravotně postižených, službě podporovaného zaměstnávání a marketingovým teoriím. Výzkum je kvalitativně orientovaný, jsou v něm použity následující techniky: rozhovory s pracovníky agentur, expertní rozhovor, analýza dokumentů a komparace. Nejdříve je porovnáváno marketingové prostředí a nástroje dvou agentur působících v Rumburku a Liberci, poté třech pražských agentur. V kapitole výsledky a doporučení jsou uvedeny odlišnosti a společné prvky všech agentur, stejně tak doporučení do této oblasti. Na základě dosažených zjištění jsou v poslední části práce formulovány závěry, doporučení a uvedena závěrečná diskuse. Klíčová slova: agentury podporovaného zaměstnání, marketing neziskových organizací, marketingové nástroje, marketingové prostředí, zaměstnavatelé.
Diploma thesis "Marketing focused on employers by supported employment agencies" deals with marketing environment and tools, which are used by agencies in their effort to place disabled people in the open labour market. The first task is description and comparsion of marketing environment and tools. The next objective is to realese recommendations to this area. The theoretical part is focused on: the employers, long-term unemployment of disabled people, principals of supported employment service and marketing theories of nonprofit organizations. In my qualitative research I used following technics: interviews, analysis of documents and comparison. First: I compared two agencies from Rumburk and Liberec. Second: I compared three agencies from Prague. In the last part of my thesis I listed the same and the different components of the five agencies. Conclusions, recommendations and discussion are based on achieved surveys. Keywords: supported employment agencies, marketing of nonprofit organizations, marketing environment, marketing tools, employers.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
