Analýza úrovně znalostí běžných druhů našich obratlovců u dětí z různých typů škol a zájmových uskupení
Analysis of knowledge level in common local vertebrate species at children from different school types and hobby groups
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60053Identifikátory
SIS: 121808
Kolekce
- Kvalifikační práce [19202]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hanel, Lubomír
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra biologie a environmentálních studií
Datum obhajoby
9. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
znalost našich obratlovců, dotazníkový průzkum, základní škola, střední škola, gymnázium, přírodovědný kroužek, rodové jméno, druhové jménoKlíčová slova (anglicky)
knowledge of local vertebrates, questionnaire survey, primary school, secondary school, high school, hobby group, genus name, species nameTato diplomová práce se zabývá výzkumem praktických znalostí žáků základních a středních škol. Je zaměřená na poznávání našich běžných druhů obratlovců (ryb, obojživelní- ků, plazů, ptáků a savců). Navazuje na výzkum (Lang, Pravda, 1971). Přebírá z velké části jejich metodiku a porovnává výsledky u vybraných referenčních druhů. Výsledky jsou zpra- covány formou grafů a tabulek. Klíčová slova: Znalost našich obratlovců, dotazníkový průzkum, základní škola, střední škola, gymnázium, přírodovědný kroužek, rodové jméno, druhové jméno.
Analysis of knowledge level in common local vertebrate species at children from different school types and hobby groups This thesis deals with the research of practical knowledge and skills of students of primary and secondary schools. It targets exploring of cognition of local common species of vertebrates (fish, amphibians, reptiles, birds and mammals). It takes up this research (Lang, Pravda, 1971). It takes a large part of their methodology and compares the results with selec- ted reference species. The results are presented in graphs and chart tables. Key words: Knowledge of local vertebrates, questionnaire survey, primary school, secondary school, high school, hobby group, genus name, species name.