Management marketingu v nemocničních zařízeních 21. století
Management of the Marketing in Hospital Facilities in 21. Century
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/5937Identifikátory
SIS: 54091
Kolekce
- Kvalifikační práce [6408]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hofman, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacích
Datum obhajoby
21. 6. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tato práce pojednává o postavení marketingu v nemocničních zařízeních v České republice a současně nabízí čtenáři základní informace o tom, jak má správně realizovat nemocniční marketing. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabyvá teorií nemocničního marketingu a druhá část prezentuje vysledky vyzkumu, ktery se zabyval vlivem dobrého jména nemocnice na kupní rozhodování spotřebitele služeb - klienta a stavu marketingu ve vybranych fakultních nemocnicích. Praktická část dává zároveň doporučení, jak organizovat marketing v těchto třech vybraných nemocnicích.
This thesis is about position of marketing in hospital facilities in the Czech Republic and offers to readers basic information how to realize hospital marketing well. The thesis is divided into two parts. First part concerns in theory of hospital marketing. Second part presents results of research, which is about how can good name of hospital influences a decision of consumer of service-client. The second part also concerned in state of marketing in choice university hospitals. At the same time the second part gives a recommendation how to organize marketing in 3 choice hospitals. You can find more about this thesis in its introductory part.