Zobrazit minimální záznam

Role of a special educational centre in training teachers to educate children and pupils vith autism spectrum disorder
dc.contributor.advisorŠumníková, Pavlína
dc.creatorMorávková, Šárka
dc.date.accessioned2017-05-16T22:33:46Z
dc.date.available2017-05-16T22:33:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58815
dc.description.abstractZákladním tématem předkládané práce je charakterizování role speciálněpedagogického centra ve vzdělávání pedagogických pracovníků dětí a žáků s autismem. Na základě teoretických poznatků z oblasti autismu a vzdělávání jedinců s postižením porovnává obsah konkrétních vzdělávacích seminářů s dotazníkovým šetřením u jeho účastníků. Analýza dotazníkového šetření dokladuje a reflektuje potřeby pedagogických pracovníků a je podkladem pro návrh optimalizace vzdělávací akce. Výsledek práce zdůrazňuje nutnost odborně vzdělávat pedagogické pracovníky v oblasti autismu.cs_CZ
dc.description.abstractThe basic theme of this work is characterization of the role of Special Educational Centre in the training of teaching staff educating pupils and children with autism spectrum disorder. Theoretical knowledge in the field of autism and education of individuals with disabilities is compared with the content of specific educational seminars and with questionnaire survey from its participants. The analysis of the survey documents and reflects the needs of teachers and it is the basis for the workshop design optimization as well. The result of the presented work emphasizes the need to professionally educate teachers in the field of autism.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectautismuscs_CZ
dc.subjectporucha autistického spektracs_CZ
dc.subjectvzdělávání jedinců s postiženímcs_CZ
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamics_CZ
dc.subjectspeciálně pedagogické centrumcs_CZ
dc.subjectspolupráce speciálně pedagogického centra se školoucs_CZ
dc.subjectvzdělávací seminářcs_CZ
dc.subjectdotazníkové šetřenícs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectautismen_US
dc.subjectautism spectrum disorderen_US
dc.subjecteducation of individuals with disabilitiesen_US
dc.subjectpupil with special education needsen_US
dc.subjectSpecial Educational Centreen_US
dc.subjectcooperation of Special Educational Centre with schoolen_US
dc.subjecteducational seminaren_US
dc.subjectquestionnaire surveyen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.titleRole speciálněpedagogického centra ve vzdělávání pedagogů dětí a žáků s autismemcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-15
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId107032
dc.title.translatedRole of a special educational centre in training teachers to educate children and pupils vith autism spectrum disorderen_US
dc.contributor.refereeKvětoňová, Lea
dc.identifier.aleph001558322
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZákladním tématem předkládané práce je charakterizování role speciálněpedagogického centra ve vzdělávání pedagogických pracovníků dětí a žáků s autismem. Na základě teoretických poznatků z oblasti autismu a vzdělávání jedinců s postižením porovnává obsah konkrétních vzdělávacích seminářů s dotazníkovým šetřením u jeho účastníků. Analýza dotazníkového šetření dokladuje a reflektuje potřeby pedagogických pracovníků a je podkladem pro návrh optimalizace vzdělávací akce. Výsledek práce zdůrazňuje nutnost odborně vzdělávat pedagogické pracovníky v oblasti autismu.cs_CZ
uk.abstract.enThe basic theme of this work is characterization of the role of Special Educational Centre in the training of teaching staff educating pupils and children with autism spectrum disorder. Theoretical knowledge in the field of autism and education of individuals with disabilities is compared with the content of specific educational seminars and with questionnaire survey from its participants. The analysis of the survey documents and reflects the needs of teachers and it is the basis for the workshop design optimization as well. The result of the presented work emphasizes the need to professionally educate teachers in the field of autism.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015583220106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV