Projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013
Project of the sport event OVB Cup Praha 2013 management
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/58409Identifiers
Study Information System: 128762
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Štědroň, Bohumír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
12. 9. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
futsal, sportovní akce, management sportovní akce, projektový management, marketing, sponzoringKeywords (English)
futsal, sport event, sport event management, project management, marketing, sponsorshipNázev: Projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013 Cíle práce: Hlavním cílem je vytvořit projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013. Metody: Zvolil jsem tyto metody: zúčastněné pozorování, popisná analýza, rozhovor pomocí návodu, metoda brainstormingu, analýza konkurence a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem této práce by měl být projekt pro uspořádání sportovní akce OVB Cup Praha 2013. Obecně pak nastíní sportovním manažerům postupy, které je nutné provést při organizaci sportovní akce. Klíčová slova: futsal, sportovní akce, management sportovní akce, projektový management, marketing, sponzoring
Title: Project of the sport event OVB Cup Praha 2013 management Objectives: The main objective is to create a project of management and marketing of the sport event OVB Cup Praha 2013. Methods: I chose these methods: participative observation, interview with the use of instructions, brainstorming method, competitor's analysis and SWOT analysis. Results: This thesis should result into a project that should enable the complete organization of the sport event OVB Cup Praha 2013. Generally, it will outline procedures that are needed to be undergone when organizing an sport event. Key words: futsal, sport event, sport event management, marketing, sponsorship