Zobrazit minimální záznam

Teambuilding programs in CR
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorKrejčík, Jan
dc.date.accessioned2017-05-16T20:23:02Z
dc.date.available2017-05-16T20:23:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58346
dc.description.abstractNázev práce: Teambuildingové programy v ČR Cíle práce: Cílem práce je sestavit přehled nabídky českého trhu v oblasti teambuildingových programů a její srovnání s nabídkou vybraných zahraničních agentur. Dalším cílem práce je navrhnout opatření, která mohou pomoci k následnému zkvalitňování a rozšiřování české nabídky ve specifických odvětvích poskytování teambuildingových služeb služeb. Metoda: Pro shromáždění potřebných dat v oblasti vymezení pojmu teambuilding byla provedena rešerše odborné literatury. Pro analýzu české a zahraniční nabídky bylo čerpáno z elektronických zdrojů. Výsledky: Poukazují na mezery v české nabídce v oblasti teambuildingových programů ve srovnání se zahraničím a na některé možnosti, jak těchto mezer využít. Klíčová slova: teambuilding, programy, agentury, nabídka českého a zahraničního trhucs_CZ
dc.description.abstractTitle: Teambuilding programs in CR Goals: The goal of this essay is to compose an overview of the Czech market in the field of teambuilding programs and to compare the Czech supply and the supply of some chosen foreign teambuilding agencies. A next goal of this essay is to propose measures, which could help to improve the quality and widening of the Czech supply in the specific field of teambuilding services. Method: In the order of collecting the necessary data for the definition of the term, we performed a research of the technical literature. For the analysis of the Czech and the foreign supply we used electronic sources. Results: Show us the leaks or the week spots in the Czech supply in the field of teambuilding, compared to the foreign market. They also show us some possibilities how to utilize these weaknesses for our advantage. Key words: teambuilding, programs, agencies, Czech and foreign supplyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectindoor aktivitycs_CZ
dc.subjectoutdoor aktivitycs_CZ
dc.subjectteambuldingcs_CZ
dc.subjectfaktor dobrodružstvícs_CZ
dc.subjectspolečenské hrycs_CZ
dc.subjectindoor activitiesen_US
dc.subjectoutdoor activitiesen_US
dc.subjectteambuildingen_US
dc.subjectadvanture factoren_US
dc.subjectsocial gamesen_US
dc.titleTeambuildingové programy v ČRcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId126371
dc.title.translatedTeambuilding programs in CRen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
dc.identifier.aleph001623115
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csNázev práce: Teambuildingové programy v ČR Cíle práce: Cílem práce je sestavit přehled nabídky českého trhu v oblasti teambuildingových programů a její srovnání s nabídkou vybraných zahraničních agentur. Dalším cílem práce je navrhnout opatření, která mohou pomoci k následnému zkvalitňování a rozšiřování české nabídky ve specifických odvětvích poskytování teambuildingových služeb služeb. Metoda: Pro shromáždění potřebných dat v oblasti vymezení pojmu teambuilding byla provedena rešerše odborné literatury. Pro analýzu české a zahraniční nabídky bylo čerpáno z elektronických zdrojů. Výsledky: Poukazují na mezery v české nabídce v oblasti teambuildingových programů ve srovnání se zahraničím a na některé možnosti, jak těchto mezer využít. Klíčová slova: teambuilding, programy, agentury, nabídka českého a zahraničního trhucs_CZ
uk.abstract.enTitle: Teambuilding programs in CR Goals: The goal of this essay is to compose an overview of the Czech market in the field of teambuilding programs and to compare the Czech supply and the supply of some chosen foreign teambuilding agencies. A next goal of this essay is to propose measures, which could help to improve the quality and widening of the Czech supply in the specific field of teambuilding services. Method: In the order of collecting the necessary data for the definition of the term, we performed a research of the technical literature. For the analysis of the Czech and the foreign supply we used electronic sources. Results: Show us the leaks or the week spots in the Czech supply in the field of teambuilding, compared to the foreign market. They also show us some possibilities how to utilize these weaknesses for our advantage. Key words: teambuilding, programs, agencies, Czech and foreign supplyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990016231150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV