Zobrazit minimální záznam

Legal regulation of advertising of medicinal products in the Czech Republic
dc.contributor.advisorPatěk, Daniel
dc.creatorKučerová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-16T19:57:23Z
dc.date.available2017-05-16T19:57:23Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58252
dc.description.abstractPrávní úprava reklamy na léčivé přípravky v ČR Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá reklamou na humánní léčivé přípravky a jejím vývojem a právní úpravou. Úvodní část se věnuje vytyčení cílů této práce a důvody volby tohoto tématu. První kapitola je věnována reklamě obecně, její právní úpravě, definici pojmu reklama, historii reklamy a jsou v této kapitole též zdůrazněny instituce vykonávající dozor nad reklamou. Druhá kapitola zpracovává právní regulaci reklamy v České republice. Regulaci můžeme rozdělit na regulaci reklamy veřejnoprávní a soukromoprávní, přičemž jsou v rámci tohoto dělení rozpracovány jednotlivé zákony týkající se reklamy, není opomenuta ani mimoprávní regulace reklamy. Etické samoregulátory jsou v tomto případě zejména Rada pro reklamu a profesní organizace. Třetí kapitola se věnuje humánním léčivým přípravkům. Tato část je podstatná pro objasnění některých základních pojmů souvisejících s humánními léčivými přípravky. Dále je zpracováno dělení léčivých přípravků. Základním hlediskem je to, zda je léčivý přípravek registrován či není. V případě registrovaného léčivého přípravku je zvoleno dělení dle způsobu výdeje léčivého přípravku. Čtvrtá kapitola se jmenuje právní aspekty regulace reklamy na léčivé přípravky a tvoří hlavní část této práce. Úvodem je vysvětlen pojem reklama na...cs_CZ
dc.description.abstractLegal regulation of advertising of medicinal products in the Czech Republic Abstract This thesis deals with the advertising of medicinal products for human use and its development and legislation. The introductory part is set the objectives of this thesis and the reasons for choosing this topic. The first chapter is devoted to advertising, its legislation, the definition of advertising, history of advertising and this chapter also highlights the institution supervising advertising. The second chapter is to set the legal regulation of advertising in the Czech Republic. Regulation can be divided into the regulation of advertising public and private, together are in this dividing developed individual laws regarding advertising and is not omitted non-legal regulation of advertising. Ethical self-controller in this case especially the Rada pro reklamu and professional organizations. The third chapter is devoted to advertising of medicinal products for human use. This part is essential, because interpret basic definition related to medicinal products for human use. Further subdivision is dividing of medicinal product for human use. The basic consideration is whether product is successively authorised as a human medicinal product or not. In the case of an authorized as a human medicinal product dividing is...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.subjectLéčivé přípravkycs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectreklama na humánní léčivé přípravkycs_CZ
dc.subjectprávní úprava reklamycs_CZ
dc.subjectMedicinal productsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectadvertising of medicinal products for human useen_US
dc.subjectlegal regululation of adverisingen_US
dc.titlePrávní úprava reklamy na léčivé přípravky v ČRcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-11
dc.description.departmentDepartment of Business Lawen_US
dc.description.departmentKatedra obchodního právacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId97505
dc.title.translatedLegal regulation of advertising of medicinal products in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeEichlerová, Kateřina
dc.identifier.aleph001558777
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Katedra obchodního právacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Department of Business Lawen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPrávní úprava reklamy na léčivé přípravky v ČR Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá reklamou na humánní léčivé přípravky a jejím vývojem a právní úpravou. Úvodní část se věnuje vytyčení cílů této práce a důvody volby tohoto tématu. První kapitola je věnována reklamě obecně, její právní úpravě, definici pojmu reklama, historii reklamy a jsou v této kapitole též zdůrazněny instituce vykonávající dozor nad reklamou. Druhá kapitola zpracovává právní regulaci reklamy v České republice. Regulaci můžeme rozdělit na regulaci reklamy veřejnoprávní a soukromoprávní, přičemž jsou v rámci tohoto dělení rozpracovány jednotlivé zákony týkající se reklamy, není opomenuta ani mimoprávní regulace reklamy. Etické samoregulátory jsou v tomto případě zejména Rada pro reklamu a profesní organizace. Třetí kapitola se věnuje humánním léčivým přípravkům. Tato část je podstatná pro objasnění některých základních pojmů souvisejících s humánními léčivými přípravky. Dále je zpracováno dělení léčivých přípravků. Základním hlediskem je to, zda je léčivý přípravek registrován či není. V případě registrovaného léčivého přípravku je zvoleno dělení dle způsobu výdeje léčivého přípravku. Čtvrtá kapitola se jmenuje právní aspekty regulace reklamy na léčivé přípravky a tvoří hlavní část této práce. Úvodem je vysvětlen pojem reklama na...cs_CZ
uk.abstract.enLegal regulation of advertising of medicinal products in the Czech Republic Abstract This thesis deals with the advertising of medicinal products for human use and its development and legislation. The introductory part is set the objectives of this thesis and the reasons for choosing this topic. The first chapter is devoted to advertising, its legislation, the definition of advertising, history of advertising and this chapter also highlights the institution supervising advertising. The second chapter is to set the legal regulation of advertising in the Czech Republic. Regulation can be divided into the regulation of advertising public and private, together are in this dividing developed individual laws regarding advertising and is not omitted non-legal regulation of advertising. Ethical self-controller in this case especially the Rada pro reklamu and professional organizations. The third chapter is devoted to advertising of medicinal products for human use. This part is essential, because interpret basic definition related to medicinal products for human use. Further subdivision is dividing of medicinal product for human use. The basic consideration is whether product is successively authorised as a human medicinal product or not. In the case of an authorized as a human medicinal product dividing is...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Katedra obchodního právacs_CZ
dc.identifier.lisID990015587770106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV