dc.contributor.advisor | Šiška, Jan | |
dc.creator | Strnadová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T14:47:08Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T14:47:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/57240 | |
dc.description.abstract | RESUMÉ Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku sexuální výchovy jako prevenci před sexuálním zneužíváním lidí s mentálním postižením. Klíčová část práce se věnuje analýze zahraničních zdrojů a analýze rozhovoru s odborníkem. Snažila jsem se zjistit, jaké jsou osvědčené metody sexuální výchovy při prevenci sexuálního zneužívání lidí s mentálním postižením a jaké podmínky je třeba zajistit pro jejich efektivní vykonávání v zařízeních sociálních služeb. Výsledky komplexní analýzy zahraničních zdrojů a názorů odborníka považuji za hlavní přínos této diplomové práce. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis is focuses on sexual education as prevention against sexual abuse of people with learning disabilities. The main part of this thesis is a research examining which methods of sexual education are the most effective ones in case of prevention against sexual abuse and which conditions are indispensable for execution of sexual education. These questions are reflected through literature analysis and through an interview with an expert on this topic. I consider the results of the complete analysis of foreign sources and of a particular expertʹs opinions as the main benefit of this thesis. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | mentální postižení | cs_CZ |
dc.subject | sexuální výchova | cs_CZ |
dc.subject | sexuální zneužívání | cs_CZ |
dc.subject | prevence | cs_CZ |
dc.subject | kvalitativní výzkum | cs_CZ |
dc.subject | learning disability | en_US |
dc.subject | sexual education | en_US |
dc.subject | sexual abuse | en_US |
dc.subject | prevention | en_US |
dc.subject | qualitative method | en_US |
dc.title | Sexuální výchova jako prevence sexuálního zneužívání lidí s mentálním postižením | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-01-15 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 107663 | |
dc.title.translated | Sexual education as sexual abuse prevention for people with learning disabilities | en_US |
dc.contributor.referee | Šumníková, Pavlína | |
dc.identifier.aleph | 001558504 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French Language - Special Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French Language - Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | RESUMÉ Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku sexuální výchovy jako prevenci před sexuálním zneužíváním lidí s mentálním postižením. Klíčová část práce se věnuje analýze zahraničních zdrojů a analýze rozhovoru s odborníkem. Snažila jsem se zjistit, jaké jsou osvědčené metody sexuální výchovy při prevenci sexuálního zneužívání lidí s mentálním postižením a jaké podmínky je třeba zajistit pro jejich efektivní vykonávání v zařízeních sociálních služeb. Výsledky komplexní analýzy zahraničních zdrojů a názorů odborníka považuji za hlavní přínos této diplomové práce. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis is focuses on sexual education as prevention against sexual abuse of people with learning disabilities. The main part of this thesis is a research examining which methods of sexual education are the most effective ones in case of prevention against sexual abuse and which conditions are indispensable for execution of sexual education. These questions are reflected through literature analysis and through an interview with an expert on this topic. I consider the results of the complete analysis of foreign sources and of a particular expertʹs opinions as the main benefit of this thesis. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015585040106986 | |