Zobrazit minimální záznam

Analysis of communication of clients in Low-Treshold center Drop In with transaction analysis approach
dc.contributor.advisorKalina, Kamil
dc.creatorTitman Staňková, Nora
dc.date.accessioned2017-05-16T12:52:58Z
dc.date.available2017-05-16T12:52:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/56804
dc.description.abstract4 Abstrakt Cíle výzkumné práce Popsat nejtypičtější komunikační vzorce mezi pracovníky a různými typy klientů v Nízkopra- hovém středisku Drop In o.p.s. pomocí jednotlivých případových studií, následně popsanou komunikaci zanalyzovat pomocí metod a konceptů transakční analýzy a vyvodit doporučení pro efektivnější komunikaci mezi pracovníky a klienty. Práci začlenit formou přílohy Operačního manuálu do interních dokumentů Nízkoprahového střediska Drop In o.p.s. jako vzdělávací dokument, pojednávající o specifitě komunikace, jejích úskalích a obtížnostech, ale i o jejím potenciálu a možnostech, ve výše zmíněném zařízení. Výzkumný soubor Deset jednotlivých kazuistik, prezentovaných formou mnohonásobných případových studií, které reprezentují typy klientů, se kterými pracovníci Nízkoprahového střediska Drop In o.p.s. přicházejí nejčastěji do kontaktu. Konkrétní obsahy jednotlivých případů byly vytvořeny kom- pilací mnoha situací z praxe, tak aby byly co nejvíce signifikantní pro jednotlivé typy klientů. Metody zpracování dat Pomocí transakční analýzy byla analyzována komunikace po obsahové i formální stránce, za pomoci zachycování vzorců ve sledované komunikaci, která byla prezentována pomocí mno- honásobných případových kazuistických studií. Jednotlivé sentence rozepsaných kazuistik byly situačně analyzovány...cs_CZ
dc.description.abstract5 Abstrakt Objectives of the Paper Description of typical communication patterns amongst employees and different types of clients in Low-threshold Centre Drop In o.p.s. displayed on individual case studies; analysis of sub- sequently recorded communication using the methods and concepts of Transactional Analysis. Recommendations for more effective communication between staff and the clients. Integration of the paper as an annex to the Operational Manual of Low-threshold Centre Drop In o.p.s. as an educational document, examining specificities of communication, its pitfalls and difficulties, including promises and possibilities in the organization. Sample File Ten individual case reports, described in a form of multiple case studies, that represent the kinds of clients with whom staff of Low-threshold Centre Drop In o.p.s. often come into contact. The specific content of each case was shaped by compiling many real-life situations, showing particular clients' position. Data Processing Methods Content and form of communication was analyzed using the methods of Transactional Analy- sis, monitoring specific communication patterns, presented in a form of multiple case studies. Individual case reports were situationally analyzed using Transactional Analysis concepts and data were inserted into spreadsheet. Each...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova. 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjecttransakční analýza - harm reduction - Nízkoprahové středisko Drop In - analýza komunikace - poradenstvícs_CZ
dc.subjecttransaction analysis - harm reduction - low-treshold center Drop In - communication analysis - counsellingen_US
dc.titleAnalýza komunikace s klienty v Nízkoprahovém středisku Drop In o.p.s. pomocí konceptů transakční analýzycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-25
dc.description.departmentDepartment of Psychiatry First Faculty of Medicine and General University Hospital in Pragueen_US
dc.description.departmentPsychiatrická klinika 1. LF a VFN v Prazecs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId120127
dc.title.translatedAnalysis of communication of clients in Low-Treshold center Drop In with transaction analysis approachen_US
dc.contributor.refereeLibra, Jiří
dc.identifier.aleph001557917
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAddictologyen_US
thesis.degree.disciplineAdiktologiecs_CZ
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Psychiatrická klinika 1. LF a VFN v Prazecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Department of Psychiatry First Faculty of Medicine and General University Hospital in Pragueen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAdiktologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enAddictologyen_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs4 Abstrakt Cíle výzkumné práce Popsat nejtypičtější komunikační vzorce mezi pracovníky a různými typy klientů v Nízkopra- hovém středisku Drop In o.p.s. pomocí jednotlivých případových studií, následně popsanou komunikaci zanalyzovat pomocí metod a konceptů transakční analýzy a vyvodit doporučení pro efektivnější komunikaci mezi pracovníky a klienty. Práci začlenit formou přílohy Operačního manuálu do interních dokumentů Nízkoprahového střediska Drop In o.p.s. jako vzdělávací dokument, pojednávající o specifitě komunikace, jejích úskalích a obtížnostech, ale i o jejím potenciálu a možnostech, ve výše zmíněném zařízení. Výzkumný soubor Deset jednotlivých kazuistik, prezentovaných formou mnohonásobných případových studií, které reprezentují typy klientů, se kterými pracovníci Nízkoprahového střediska Drop In o.p.s. přicházejí nejčastěji do kontaktu. Konkrétní obsahy jednotlivých případů byly vytvořeny kom- pilací mnoha situací z praxe, tak aby byly co nejvíce signifikantní pro jednotlivé typy klientů. Metody zpracování dat Pomocí transakční analýzy byla analyzována komunikace po obsahové i formální stránce, za pomoci zachycování vzorců ve sledované komunikaci, která byla prezentována pomocí mno- honásobných případových kazuistických studií. Jednotlivé sentence rozepsaných kazuistik byly situačně analyzovány...cs_CZ
uk.abstract.en5 Abstrakt Objectives of the Paper Description of typical communication patterns amongst employees and different types of clients in Low-threshold Centre Drop In o.p.s. displayed on individual case studies; analysis of sub- sequently recorded communication using the methods and concepts of Transactional Analysis. Recommendations for more effective communication between staff and the clients. Integration of the paper as an annex to the Operational Manual of Low-threshold Centre Drop In o.p.s. as an educational document, examining specificities of communication, its pitfalls and difficulties, including promises and possibilities in the organization. Sample File Ten individual case reports, described in a form of multiple case studies, that represent the kinds of clients with whom staff of Low-threshold Centre Drop In o.p.s. often come into contact. The specific content of each case was shaped by compiling many real-life situations, showing particular clients' position. Data Processing Methods Content and form of communication was analyzed using the methods of Transactional Analy- sis, monitoring specific communication patterns, presented in a form of multiple case studies. Individual case reports were situationally analyzed using Transactional Analysis concepts and data were inserted into spreadsheet. Each...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Psychiatrická klinika 1. LF a VFN v Prazecs_CZ
dc.identifier.lisID990015579170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV