Vývoj a proměny reklamy firmy Škoda Auto
Evolution and Changes of Advertising of the Skoda Auto Company
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/5620Identifikátory
SIS: 54503
Kolekce
- Kvalifikační práce [6555]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mucha, Ivan
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Elektronická kultura a sémiotika
Katedra / ústav / klinika
Katedra elektronické kultury a sémiotiky
Datum obhajoby
24. 10. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tématem této práce je sledování vývoje a proměn reklamy firmy Škoda Auto od počátku století až po současnost v kontextu vývoje a proměn obrazového respektive fotografického zobrazování. Hlavním cílem této práce je analýza různých faktorů, které měly a mají vliv na proměny reklamní strategie firmy a tím i na vývoj a proměny finální podoby reklamy a jejího obrazového vyjádření.
This master's thesis focuses on the advertisement strategy of the Škoda Auto Company, the development and transformations of the brand image from the beginning of the 20th century to the presence in the relation to the changes in artistic depiction, in particular photography. It aims to analyse various factors which affect an advertisement strategy, and thus the final advertising and its means.