Design služeb ve veřejných knihovnách
Service Design in Public Libraries
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56051Identifikátory
SIS: 123494
Kolekce
- Kvalifikační práce [23725]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nekolová, Kateřina
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
11. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
služby, veřejné knihovny, služby knihoven, design služeb, marketing služebKlíčová slova (anglicky)
services, public libraries, library services, service design, services marketingTato bakalářská práce pojednává o designu služeb ve veřejných knihovnách. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou popsány služby ve veřejných knihovnách, jsou představeny základy a principy designu služeb. Dále následuje přehled nástrojů a metod designu služeb vhodných k využití v knihovnách. V praktické části jsou analyzovány služby Knihovny Matěje Josefa Sychry z hlediska uživatele pomocí nástrojů a metod designu služeb a jsou navržena možná vylepšení těchto služeb.
This thesis deals with service design in public libraries. The theses consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part describes the services in public libraries. Then basics and principles of design services are introduced. This is followed by an overview of service design tools and methods suitable for use in libraries. The practical part analyzes services of the Matěj Josef Sychra Library from a user perspective, using tools and methods of service design and some possible improvements of these services are suggested.