Zobrazit minimální záznam

Social networks in corporate environments
dc.contributor.advisorNěmečková, Lenka
dc.creatorPupcsik, Michal
dc.date.accessioned2020-08-25T11:45:22Z
dc.date.available2020-08-25T11:45:22Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55972
dc.description.abstractBakalářská práce "Sociální sítě ve firemním prostředí" se zabývá tématikou sociálních sítí (Social Business) ve firmách. V úvodu práce definuje pojem sociální sítě a Social Business a podává stručnou historii sociálních sítí, s důrazem na vnitrofiremní užití, zejména jako vývojový stupeň a doplněk intranetových portálů. V další části srovnává jednotlivá softwarová řešení. V další části si všímá přínosů, ale i rizik sociálních sítí a jejich využívání ve firmách a popisuje způsob analýzy sociální sítě. V závěru seznamuje s posledními trendy, výhledem do budoucna a na základě výzkumu podává i obraz využívání sociálních sítí a Social Business konceptu ve firmách různé velikosti a zaměření, působících na území České republiky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThesis "Social Network Sites in Corporate Environments" deals with the theme of social network sites (Social Business) in companies. The introduction defines the concept of social network sites and Social Business and presents a brief history of social networking, with an emphasis on internal company use, especially as the developmental stage and the addition of intranet portals. The next section compares the various software solutions. In another part deals with the benefits as well as risks in the use of social network sites in companies and describes a method of analyzing social networks. At the end acquainted with the latest trends, forward-looking and based on research and gives a picture of social network sites and Social Business in companies of different size and orientation, operating in the Czech Republic. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectIntraneten_US
dc.subjectSocial Businessen_US
dc.subjectSocial Computingen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectSocial Network Sitesen_US
dc.subjectWeb 2.0en_US
dc.subjectIntranetcs_CZ
dc.subjectSocial Businesscs_CZ
dc.subjectSocial Computingcs_CZ
dc.subjectsociální médiacs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectWeb 2.0cs_CZ
dc.titleSociální sítě ve firemním prostředícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-09
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId123172
dc.title.translatedSocial networks in corporate environmentsen_US
dc.contributor.refereeJohnova, Radka
dc.identifier.aleph001625775
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Sociální sítě ve firemním prostředí" se zabývá tématikou sociálních sítí (Social Business) ve firmách. V úvodu práce definuje pojem sociální sítě a Social Business a podává stručnou historii sociálních sítí, s důrazem na vnitrofiremní užití, zejména jako vývojový stupeň a doplněk intranetových portálů. V další části srovnává jednotlivá softwarová řešení. V další části si všímá přínosů, ale i rizik sociálních sítí a jejich využívání ve firmách a popisuje způsob analýzy sociální sítě. V závěru seznamuje s posledními trendy, výhledem do budoucna a na základě výzkumu podává i obraz využívání sociálních sítí a Social Business konceptu ve firmách různé velikosti a zaměření, působících na území České republiky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThesis "Social Network Sites in Corporate Environments" deals with the theme of social network sites (Social Business) in companies. The introduction defines the concept of social network sites and Social Business and presents a brief history of social networking, with an emphasis on internal company use, especially as the developmental stage and the addition of intranet portals. The next section compares the various software solutions. In another part deals with the benefits as well as risks in the use of social network sites in companies and describes a method of analyzing social networks. At the end acquainted with the latest trends, forward-looking and based on research and gives a picture of social network sites and Social Business in companies of different size and orientation, operating in the Czech Republic. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016257750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV