Zobrazit minimální záznam

The Communication Activites of National Heritage Institute in Central Bohemian Region in 2011 and 2012
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorVosátková, Lenka
dc.date.accessioned2020-02-14T14:15:49Z
dc.date.available2020-02-14T14:15:49Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55435
dc.description.abstractCommunication activities of National Heritage Institute in Central Bohemian Region in 2011 and 2012 bachelor thesis deals with description and analysis of marketing tools used in the field of monuments. First, it describes offer of monuments and then it focuses on the communication of institution which administers the castles - National Heritage Institute. The thesis explains basic marketing terms in connection with tourism and consequently describes their application in the process of promotion central-bohemian monument objects. Most analysed tools are online comunication and sales support. Great attention is dedicated to using historical places to film production and organizing of social events. The aim was also to find out visitor's view, so that the thesis includes results of questionnaire survey.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje nabídku objektů a dále se soustředí na komunikaci instituce, která hrady a zámky spravuje - Národního památkového ústavu. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy v souvislosti s oblastí cestovního ruchu a následně popisuje jejich aplikaci při propagaci středočeských památkových objektů. Nejvíce jsou analyzovány online komunikace a podpora prodeje. Velká pozornost je věnována také využití atraktivního historického prostředí pro filmové účely a pořádání společenských akcí. Cílem bylo také zjistit názory návštěvníků, a proto práce zahrnuje i výsledky dotazníkového šetření.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectTravel Industryen_US
dc.subjectNational Heritage Instituteen_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectPromotionen_US
dc.subjectMarketing Communication of Monumentsen_US
dc.subjectCestovní ruchcs_CZ
dc.subjectNárodní památkový ústavcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikace památekcs_CZ
dc.titleKomunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-18
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId125952
dc.title.translatedThe Communication Activites of National Heritage Institute in Central Bohemian Region in 2011 and 2012en_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
dc.identifier.aleph001601247
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje nabídku objektů a dále se soustředí na komunikaci instituce, která hrady a zámky spravuje - Národního památkového ústavu. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy v souvislosti s oblastí cestovního ruchu a následně popisuje jejich aplikaci při propagaci středočeských památkových objektů. Nejvíce jsou analyzovány online komunikace a podpora prodeje. Velká pozornost je věnována také využití atraktivního historického prostředí pro filmové účely a pořádání společenských akcí. Cílem bylo také zjistit názory návštěvníků, a proto práce zahrnuje i výsledky dotazníkového šetření.cs_CZ
uk.abstract.enCommunication activities of National Heritage Institute in Central Bohemian Region in 2011 and 2012 bachelor thesis deals with description and analysis of marketing tools used in the field of monuments. First, it describes offer of monuments and then it focuses on the communication of institution which administers the castles - National Heritage Institute. The thesis explains basic marketing terms in connection with tourism and consequently describes their application in the process of promotion central-bohemian monument objects. Most analysed tools are online comunication and sales support. Great attention is dedicated to using historical places to film production and organizing of social events. The aim was also to find out visitor's view, so that the thesis includes results of questionnaire survey.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016012470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV