Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012
Communication activities of Walmark company in years 2011-2012
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55095Identifiers
Study Information System: 125948
Collections
- Kvalifikační práce [18349]
Author
Advisor
Referee
Klabíková Rábová, Tereza
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
18. 6. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Walmark, Komunikační aktivity, Doplňky stravy, Farmaceutické společnosti, Farmaceutický marketingKeywords (English)
Walmark, Communication activities, Food supplements, Pharmaceutical companies, Pharmaceutical marketingPředmětem bakalářské práce na téma Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012 je deskripce komunikačních aktivit této společnosti, která je tradičním výrobcem doplňků stravy. Cílem práce je popsat specifika marketingové komunikace společnosti na bázi teoretického základu, který je platný pro tržní segment, v němž podniká. Společnost komunikuje všemi prostředky marketingového mixu, z čehož plyne její komplexní strategie. Práce tedy analyzuje tyto základní prostředky. Při deskripci jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, které společnost Walmark využívá, je kladen důraz na nejvíce visibilní kanály. Kromě toho práce zmiňuje legislativní omezení, která jsou platná pro propagaci doplňků stravy. Na základě primárního výzkumu hodnotí, zda je značka a její komunikace mezi spotřebiteli známá, a rovněž zkoumá zaměření komunikace v rámci produktového portfolia. Vedle doplňků stravy vyrábí společnost volně prodejné léky. Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na komunikaci v oblasti doplňků stravy, propagaci volně prodejných léků zmiňuje v případě televizní reklamy, a to z důvodu odlišného přístupu ke kreativitě a obsahu vysílaných sdělení směrem ke spotřebitelům.
The bacherlor thesis, Communication Activities of Walmark company in 2011-2012, describes communicative activities of the company Walmark. The company is a traditional producer of food supplements. The goal is a description of the marketing communication specifics, based on theoretical background of the particular market segment. The company uses all marketing mix tools. This fact defines the whole marketing strategy. The thesis analyses these basic tools, focusing on the most visible channels. Moreover, it defines legal boundaries of the food supplement promotion. Based on the primary research, the thesis evaluates if the brand and the communication strategy is well known among the consumers. It also studies communication focus within the product portfolio. The company also produces non- prescription drugs. The promotion of the non-prescription drugs is mentioned in relation to television commercials, due to their different approach to creativity and content.