Komunikační strategie podniku
Communication Strategy of the Company
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54960Identifikátory
SIS: 124139
Kolekce
- Kvalifikační práce [23201]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Forst, Václav
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociologicko-ekonomická studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
18. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace, marketingový mix, reklama, public relations, podpora prodeje, komunikační proces, marketing, komunikační strategieKlíčová slova (anglicky)
marketing communication, marketing mix, advertising, public relations, sales promotion, communication process, marketing, communication strategyKomunikační strategie podniku Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie firmy SIKO KOUPELNY a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. První část je věnována teorii týkající se problematiky marketingové strategie, marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Dále je představena firma SIKO KOUPELNY a. s., její komunikace se zákazníkem a využití nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na komunikaci této firmy, zhodnocení výsledků dotazníkového šetření a návrh možného řešení.
Communication Strategy of the Company Abstract The subject of this thesis is the communication strategy of the company SIKO KOUPELNY a. s. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The first part deals with theory of the issue of marketing strategy, marketing mix with a focus on marketing communication and marketing communication mix. This section is also introducing the company SIKO KOUPELNY a. s., its customer communication and use of tools of communication mix. There are included the questionnaire research focused on the communication of the company, the evaluation of results of the research and proposal of possible solutions in the second part of the thesis.