Zobrazit minimální záznam

Benefit of supervision for mentoring relation between volunteers and socially disadvantaged children
dc.contributor.advisorGruber, Jan
dc.creatorArchalousová, Alena
dc.date.accessioned2017-05-16T03:22:11Z
dc.date.available2017-05-16T03:22:11Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54701
dc.description.abstractCílem mé práce je zaměřit se na využití supervize jako vhodného způsobu rozvoje a podpory dobrovolníků, kteří věnují svůj volný čas dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Jejich práce je velmi náročná, neboť jako dobrovolníci často sociální práce nebo pedagogika není jejich hlavním oborem, a proto jsou v této oblasti laiky. Mým cílem je zjistit přínos této metody na jedné straně pro dobrovolníky jako metodu sebepoznání a na druhé jako podpory při jejich práci s dětmi. Budu vycházet z metodiky mentoringových programů organizace Hestia, o.s., kde jako dobrovolník působím již delší dobu a s tímto tématem mám praktické zkušenosti. V empirické části se budu věnovat zjišťování přínosu supervize z pohledu supervidovaného i supervizora na základě jejich zkušeností.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of my work is to focus on the use of supervision as a suitable method development and support of volunteers who give their leisure time to children from socially disadvantaged conditions. Their work is very challenging, because social work or education is not often main field of volounteers, so they are laymen in this area. My aim is to determine the benefits of this method to volunteer as a method of self- knowledge and as a support in their work with children on the other side. I'll be based my on the methodology of organization mentoringových programs Hestia, os, where I work as a volunteer for a long time and with this topic I have practical experience. In the empirical section, I will survey the benefits of supervision in terms of supervizor and supervizants based on their experience.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectsupervizecs_CZ
dc.subjectdobrovolnictvícs_CZ
dc.subjectmotivace k dobrovolnictvícs_CZ
dc.subjectobčanský sektorcs_CZ
dc.subjectneziskové organizacecs_CZ
dc.subjectpomáhající profesecs_CZ
dc.subjectmentoringcs_CZ
dc.subjectsebezkušenostní učenícs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávánícs_CZ
dc.subjectsupervisionen_US
dc.subjectvolunteeringen_US
dc.subjectvolunteer motivationen_US
dc.subjectcivil sphereen_US
dc.subjectNGOsen_US
dc.subjecthelping professionsen_US
dc.subjectmentoringen_US
dc.subjectexperiential learningen_US
dc.subjectadult educationen_US
dc.titlePřínos supervize pro mentoringový vztah dobrovolníků s dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-13
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId127530
dc.title.translatedBenefit of supervision for mentoring relation between volunteers and socially disadvantaged childrenen_US
dc.contributor.refereeFrič, Pavol
dc.identifier.aleph001625874
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem mé práce je zaměřit se na využití supervize jako vhodného způsobu rozvoje a podpory dobrovolníků, kteří věnují svůj volný čas dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Jejich práce je velmi náročná, neboť jako dobrovolníci často sociální práce nebo pedagogika není jejich hlavním oborem, a proto jsou v této oblasti laiky. Mým cílem je zjistit přínos této metody na jedné straně pro dobrovolníky jako metodu sebepoznání a na druhé jako podpory při jejich práci s dětmi. Budu vycházet z metodiky mentoringových programů organizace Hestia, o.s., kde jako dobrovolník působím již delší dobu a s tímto tématem mám praktické zkušenosti. V empirické části se budu věnovat zjišťování přínosu supervize z pohledu supervidovaného i supervizora na základě jejich zkušeností.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of my work is to focus on the use of supervision as a suitable method development and support of volunteers who give their leisure time to children from socially disadvantaged conditions. Their work is very challenging, because social work or education is not often main field of volounteers, so they are laymen in this area. My aim is to determine the benefits of this method to volunteer as a method of self- knowledge and as a support in their work with children on the other side. I'll be based my on the methodology of organization mentoringových programs Hestia, os, where I work as a volunteer for a long time and with this topic I have practical experience. In the empirical section, I will survey the benefits of supervision in terms of supervizor and supervizants based on their experience.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990016258740106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV