Framework pro strategické webové hry
Framework for internet strategy & heroes
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54674Identifikátory
SIS: 117200
Katalog UK: 990016028260106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [11978]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Martínek, Vladislav
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
20. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
PHP, framework, webová strategieKlíčová slova (anglicky)
PHP, framework, web strategyTato bakalářská práce popisuje softwarový projekt, který umožňuje tvorbu internetových tahových her v internetovém prohlížeči s důrazem na upravitelnost, tzv. framework. Výsledná aplikace umožňuje snadnou tvorbu tahové hry pro dva hráče, a poskytuje mechanismy pro pokročilou konfiguraci prostřednictvím modulů naprogramovaných uživatelem. Součástí projektu je vzorová hra s předdefinovanými daty, ukázkovými moduly a grafickou úpravou. V práci jsou zhodnoceny současné technologie použitelné pro vývoj interaktivních internetových aplikací a diskutovány některé klíčové problémy, na které se při vývoji aplikace naráží. Dále je v textu popis implementace celého projektu, zejména struktura aplikace a databázový a objektový návrh. V práci je dále dokumentace k programu zahrnující názorný návod pro tvorbu vlastních modulů.
This bachelor's thesis describes a software project framework that enables the user to create an online turn-based game inside an internet browser, focusing on customizability. The framework allows the user to create a game for two players and enables him to implement advanced configuration of the game by programming additional modules. Part of the project is a model game with predefined data, example modules and graphic representation. The text contains an evaluation of current available technologies usable for developing interactive online applications, along with discussion of some key problems that show up during developing such application. The text includes description of project implementation, the structure of the application, database and object design and application documentation with a manual for creating customized modules.
