Děti se specifickými poruchami učení a jejich integrace
Pupils with the learning disability and their integration
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54002Identifikátory
SIS: 121575
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Blažková, Veronika
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Biologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
11. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
specifické poruchy učení, integrace, reedukace, dítě, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, individuální vzdělávací plánKlíčová slova (anglicky)
specific learning disabilities, integration, reeducation, child, pupil with the special educational needs, individual education planPráce se zabývá problematikou, která je podle mého názoru stále aktuální. Dětí se specifickými poruchami učení neustále přibývá a v závislosti na jejich problému také práce s nimi. Důležité pro dítě je, aby byla porucha správně diagnostikována. Práce obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část specifikuje SPU. Praktická část se zaměří, prostřednictvím kazuistiky, rozhovoru s učiteli a žáky, rozboru prací a pozorováním, na žáky se specifickými poruchami učení a na práci s nimi. Klíčová slova specifické poruchy učení integrace reedukace dítě/žák se speciálními vzdělávacími potřebami individuální vzdělávací plán
In this thesis I would like to deal with the issue, which is in my opinion, still current. The number of children with learning disabilities has been growing constantly and working with them has been getting more and more demanding. The correct diagnosis of learning disabilities is very important for a child and involves the participation of the pedagogical-psychological counselling institution. The correct educational approach in an ordinary class at primary school is also important to these students. It's the teacher who finally makes the individual educational year plan and suggests different ways of re-education. Key words specific learning disabilities integration reeducation child/pupil with the special educational needs individual education plan