Ediční profil a marketingové aktivity Nakladatelství Kniha Zlín
Edition profile and marketing activities of Kniha Zlín publishing
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53956Identifikátory
SIS: 125512
Katalog UK: 990015588680106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Batistová, Anna
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
21. 1. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
nakladatelství, knihy, e-knihy, marketing, český knižní trhKlíčová slova (anglicky)
publishers, books, e-books, marketing, czech book marketVe své práci jsem se komplexně zaměřila na malé a relativně mladé nakladatelství Kniha Zlín. Cílem je poskytnout základní údaje o českém knižním trhu, zmapovat historii nakladatelství, s tím související vývoj jejich poměrně specifického edičního profilu, do kterého je v poslední době zahrnut také trend v podobě elektronických knih. Na základě poskytnutých statistik zhodnotím úspěšnost jednotlivých edic a konkrétních titulů, jak papírových, tak e-knih, a srovnám Knihu Zlín s konkurenčními nakladatelstvími. V další části práce shrnuji dosud vynaložené marketingové aktivity jak z prostředí internetu, tak i mimo něj a obraz nakladatelství v médiích.
In my work I focused on small and relatively young publisher Kniha Zlín. The purpose is to provide basic information about Czech book market, history of this publisher and point on the progress of its rather specific edition profile including the current trend of e-books. On the basis of provided statistics I evaluate the success of single editions and specific titles, both paperbooks and e-books and I compare Kniha Zlín with other similar publishers. In final part of work I summarize online and offline marketing activities of Kniha Zlín and the image of publisher in media.
