Ediční profil a marketingové aktivity Nakladatelství Kniha Zlín
Edition profile and marketing activities of Kniha Zlín publishing
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53956Identifiers
Study Information System: 125512
Collections
- Kvalifikační práce [16828]
Author
Advisor
Referee
Batistová, Anna
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Media Studies
Department
Department of Media Studies
Date of defense
21. 1. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
nakladatelství, knihy, e-knihy, marketing, český knižní trhKeywords (English)
publishers, books, e-books, marketing, czech book marketVe své práci jsem se komplexně zaměřila na malé a relativně mladé nakladatelství Kniha Zlín. Cílem je poskytnout základní údaje o českém knižním trhu, zmapovat historii nakladatelství, s tím související vývoj jejich poměrně specifického edičního profilu, do kterého je v poslední době zahrnut také trend v podobě elektronických knih. Na základě poskytnutých statistik zhodnotím úspěšnost jednotlivých edic a konkrétních titulů, jak papírových, tak e-knih, a srovnám Knihu Zlín s konkurenčními nakladatelstvími. V další části práce shrnuji dosud vynaložené marketingové aktivity jak z prostředí internetu, tak i mimo něj a obraz nakladatelství v médiích.
In my work I focused on small and relatively young publisher Kniha Zlín. The purpose is to provide basic information about Czech book market, history of this publisher and point on the progress of its rather specific edition profile including the current trend of e-books. On the basis of provided statistics I evaluate the success of single editions and specific titles, both paperbooks and e-books and I compare Kniha Zlín with other similar publishers. In final part of work I summarize online and offline marketing activities of Kniha Zlín and the image of publisher in media.