Zobrazit minimální záznam

Implementation of the SF-HRP action selection mechanism
dc.contributor.advisorPlch, Tomáš
dc.creatorFarka, František
dc.date.accessioned2017-05-08T16:56:09Z
dc.date.available2017-05-08T16:56:09Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50275
dc.description.abstractTato práce se zabývá implementací mechanismu State-Full Hierarchical Reactive Planning (SF-HRP) pro výbr akcí umlé bytosti v jazyce C++. Tato implementace je pipojena k 3D virtuálnímu prostedí a umožuje své profilování aplikacemi tetích stran. Prototyp takového profileru je souástí implementace. Práce také pedstavuje vstupí formát pro popis chování agenta, který implementace používá. Implementace i vstupní formát jsou demonstrovány na testovacích scénáích. Koncept SF-HRP je zhodnocen vzhledem k obtížnosti návrhu chování umlé bytosti a vzhledem ke složitosti implementace.cs_CZ
dc.description.abstractIn this thesis, we present our C++ implementation of the State-Full Hierarchical Reactive Planning (SF-HRP) mechanism for action selection for virtual agents. The implementation is connected to 3D virtual environment and provides access to 3rd party software for profiling purposes vie defined interface. A prototype of such a profiler is part of the implementation. The thesis also presents an input format for agent's behavior description and is used within the implementation. Both the implementation and input format are demonstrated on testing scenarios. The SF-HRP concept is discussed with respect to the difficulty of design of agent's behavior and complexity of the implementation.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectSF-HRPcs_CZ
dc.subjectvýběr akcecs_CZ
dc.subjectinteligentní umělé bytostics_CZ
dc.subjectreaktivní plánovánícs_CZ
dc.subjectC++cs_CZ
dc.subjectSF-HRPen_US
dc.subjectaction selectionen_US
dc.subjectintelligent virtual agentsen_US
dc.subjectreactive planningen_US
dc.subjectC++en_US
dc.titleImplementation of the SF-HRP action selection mechanismen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-07
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96968
dc.title.translatedImplementation of the SF-HRP action selection mechanismcs_CZ
dc.contributor.refereeDvořák, Filip
dc.identifier.aleph001384653
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá implementací mechanismu State-Full Hierarchical Reactive Planning (SF-HRP) pro výbr akcí umlé bytosti v jazyce C++. Tato implementace je pipojena k 3D virtuálnímu prostedí a umožuje své profilování aplikacemi tetích stran. Prototyp takového profileru je souástí implementace. Práce také pedstavuje vstupí formát pro popis chování agenta, který implementace používá. Implementace i vstupní formát jsou demonstrovány na testovacích scénáích. Koncept SF-HRP je zhodnocen vzhledem k obtížnosti návrhu chování umlé bytosti a vzhledem ke složitosti implementace.cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis, we present our C++ implementation of the State-Full Hierarchical Reactive Planning (SF-HRP) mechanism for action selection for virtual agents. The implementation is connected to 3D virtual environment and provides access to 3rd party software for profiling purposes vie defined interface. A prototype of such a profiler is part of the implementation. The thesis also presents an input format for agent's behavior description and is used within the implementation. Both the implementation and input format are demonstrated on testing scenarios. The SF-HRP concept is discussed with respect to the difficulty of design of agent's behavior and complexity of the implementation.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013846530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV