Zobrazit minimální záznam

Integrace Pogamutu s Defconem
dc.contributor.advisorGemrot, Jakub
dc.creatorPíbil, Radek
dc.date.accessioned2017-05-08T13:22:37Z
dc.date.available2017-05-08T13:22:37Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/49471
dc.description.abstractNázev práce: Integrace Pogamutu s Defconem Autor: Bc. Radek Píbil Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jakub Gemrot Abstrakt: V této práci se zabýváme napojením platformy pro vývoj umělé inte- ligence Pogamut k PC hře Defcon. Defcon je strategie v reálném čase pro více hráčů, ve které hráč hraje za jednu ze světových velmocí a velí její námořní, letecké a jaderné síle. Naším důvodem pro napojení Pogamutu na Defcon je zvyšující se důraz na herní UI mezi akademickými tématy, jdoucí ruku v ruce s neustále větším počtem počítačových her dovolujících implementovat programátorům vlastní UI. Platforma Pogamut pro vývoj UI nedávno rozšířila podporované světy o Starcraft a Defcon. Tyto dva světy ji velmi obohatili, protože na rozdíl od původních světů nejde o hry z pohledu první osoby, ale o strategie v reálném čase. V této práci máme pět hlavních témat. Za prvé popíšeme napojení Pogamutu na Defcon. Za druhé se budeme zabývat algoritmy užitečnými pro vývoj agentů pro Defcon. Za třetí ukážeme implementaci agenta v jazyce Java a za čtvrté implementaci agenta za použití MAS architektury Jason. Práci zakončíme vyhodnocením úspěšnosti těchto agentů. Klíčová slova:...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Bridging Pogamut and Defcon Author: Bc. Radek Píbil Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor of the master thesis: Mgr. Jakub Gemrot Abstract: In this thesis we are going to discuss the support of Pogamut AI frame- work for the Defcon PC game. Defcon is a multiplayer real-time strategy putting player into control of one part of the world's sea force, air force and nuclear ar- senal. We are going to cover five main topics. First is concerned with bridging Pogamut and Defcon. Next discusses provided algorithms useful for agent pro- gramming for such a kind of environment. Third describes the implementation of a purely Java agent. Fourth shows an implementation using Jason MAS frame- work. Final is going to evaluate the performance of the agents. Our main reason for bridging Pogamut is that as the gaming AI becomes more and more prominent in academia, more and more computer games allow programmers to implement their own AI. Pogamut AI platform follows this trend by expanding into two new environments Starcraft and Defcon, which introduce real-time strategy environ- ments to Pogamut, whose origins are in first-person shooters. Keywords: Defcon, Artificial Intelligence, Real-Time Strategy Games, Pogamuten_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectDefconcs_CZ
dc.subjectUmělá inteligencecs_CZ
dc.subjectStrategie v reálném časecs_CZ
dc.subjectPogamutcs_CZ
dc.subjectDefconen_US
dc.subjectArtificial Intelligenceen_US
dc.subjectReal-Time Strategy Gamesen_US
dc.subjectPogamuten_US
dc.titleIntegrace Pogamutu s Defconemen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-05
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId91882
dc.title.translatedIntegrace Pogamutu s Defconemcs_CZ
dc.contributor.refereeBošanský, Branislav
dc.identifier.aleph001384102
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTheoretical Computer Scienceen_US
thesis.degree.disciplineTeoretická informatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csTeoretická informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTheoretical Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Integrace Pogamutu s Defconem Autor: Bc. Radek Píbil Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jakub Gemrot Abstrakt: V této práci se zabýváme napojením platformy pro vývoj umělé inte- ligence Pogamut k PC hře Defcon. Defcon je strategie v reálném čase pro více hráčů, ve které hráč hraje za jednu ze světových velmocí a velí její námořní, letecké a jaderné síle. Naším důvodem pro napojení Pogamutu na Defcon je zvyšující se důraz na herní UI mezi akademickými tématy, jdoucí ruku v ruce s neustále větším počtem počítačových her dovolujících implementovat programátorům vlastní UI. Platforma Pogamut pro vývoj UI nedávno rozšířila podporované světy o Starcraft a Defcon. Tyto dva světy ji velmi obohatili, protože na rozdíl od původních světů nejde o hry z pohledu první osoby, ale o strategie v reálném čase. V této práci máme pět hlavních témat. Za prvé popíšeme napojení Pogamutu na Defcon. Za druhé se budeme zabývat algoritmy užitečnými pro vývoj agentů pro Defcon. Za třetí ukážeme implementaci agenta v jazyce Java a za čtvrté implementaci agenta za použití MAS architektury Jason. Práci zakončíme vyhodnocením úspěšnosti těchto agentů. Klíčová slova:...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Bridging Pogamut and Defcon Author: Bc. Radek Píbil Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor of the master thesis: Mgr. Jakub Gemrot Abstract: In this thesis we are going to discuss the support of Pogamut AI frame- work for the Defcon PC game. Defcon is a multiplayer real-time strategy putting player into control of one part of the world's sea force, air force and nuclear ar- senal. We are going to cover five main topics. First is concerned with bridging Pogamut and Defcon. Next discusses provided algorithms useful for agent pro- gramming for such a kind of environment. Third describes the implementation of a purely Java agent. Fourth shows an implementation using Jason MAS frame- work. Final is going to evaluate the performance of the agents. Our main reason for bridging Pogamut is that as the gaming AI becomes more and more prominent in academia, more and more computer games allow programmers to implement their own AI. Pogamut AI platform follows this trend by expanding into two new environments Starcraft and Defcon, which introduce real-time strategy environ- ments to Pogamut, whose origins are in first-person shooters. Keywords: Defcon, Artificial Intelligence, Real-Time Strategy Games, Pogamuten_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013841020106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV