Autentické struktury. Osobnosti a struktury interpretace v československém umění 1949-2004
Authentic structures. Personalities and structure of interpretation in Czechoslovak art, 1949-2004
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/4934Identifiers
Study Information System: 27268
Collections
- Kvalifikační práce [23745]
Author
Advisor
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
History of Art
Department
Institute of Art History
Date of defense
17. 11. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Recognized
Jako svou diplomovou práci jsem zpracovával dějiny československého kinetického umění v období přibližně mezi lety 1956-1971. O dva roky později jsem byl kurátorem výstavy akce slovo pohyb prostor1 , která mapovala "experimentální umění" kinetické, akční umění, vizuální poezii, utopickou architekturu a experimentální hudbu od konce let padesátých do roku 1971. Záběr této výstavy a především katalogu byl do značné míry široký, snažily se postihnout dění ve vybraných oblastech s nárokem na relativní úplnost a zastoupení dnes v Čechách pozapomenutých účastníků tehdejší avantgardy (jako byli například Vladimír Burda, Jiří Novák, Stano Filko a řada dalších).
The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English