Zobrazit minimální záznam

Spanish development cooperation and development education implemented by nongovernmental nonprofit organizations in Valencia
dc.contributor.advisorMoree, Dana
dc.creatorBrabenec, Tomáš
dc.date.accessioned2020-08-17T14:33:09Z
dc.date.available2020-08-17T14:33:09Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/49038
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se snaží českého čtenáře seznámit s koncepty rozvojové spolupráce a rozvojového vzdělávání ve Španělsku, se zaměřením na praktickou realizaci rozvojového vzdělávání neziskovými organizacemi ve Valencii. V teoretické části jsou postupně předkládána základní historicko-politická východiska obou konceptů a čtenář je seznamován s institucionálními předpoklady jejich realizace ve Španělsku. Empirická část obsahuje výsledky analýzy rozhovorů s představiteli neziskových organizací ve Valencii, které realizují praktické rozvojově-vzdělávací aktivity na základních a středních školách. Text je doplněn názornými grafy a tabulkami a obsahuje ukázky typických odpovědí respondentů, které napomáhají pochopení a interpretaci textu. Závěrečná část obsahuje diskusi o použitých metodách výzkumu a kritické zhodnocení výsledků, které byly předkládány v empirické části.cs_CZ
dc.description.abstractThe present thesis tries to Czech readers familiar with the concepts of development cooperation and development education in Spain, focusing on the practical implementation of development education by NGOs in Valencia. In the theoretical part are gradually presented the basic historical and political bases of both concepts and the reader is acquainted with the institutional prerequisites for their implementation in Spain. The empirical part contains the results of the analysis of interviews with representatives of NGOs in Valencia, which realize the practical development educational activities in elementary and secondary schools. The text is supplemented with illustrative graphs and tables, and includes examples of typical responses of respondents which contribute to the understanding and interpretation of the text. The final section includes a discussion of applied research methods and critical evaluation of the results that were presented in the empirical part.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectnongovernmental nonprofit organizationen_US
dc.subjectdevelopment cooperationen_US
dc.subjectdevelopment educationen_US
dc.subjectdevelopment countriesen_US
dc.subject(global) Northen_US
dc.subject(global) Southen_US
dc.subjectglobalizationen_US
dc.subjectsolidarityen_US
dc.subjectresponsible citizenshipen_US
dc.subjectnestátní nezisková organizacecs_CZ
dc.subjectrozvojová spoluprácecs_CZ
dc.subjectrozvojové vzdělávánícs_CZ
dc.subjectrozvojové zeměcs_CZ
dc.subject(globální) Severcs_CZ
dc.subject(globální) Jihcs_CZ
dc.subjectglobalizacecs_CZ
dc.subjectsolidaritacs_CZ
dc.subjectodpovědné občanstvícs_CZ
dc.titleŠpanělská rozvojová spolupráce a rozvojové vzdělávání realizované nestátními neziskovými organizacemi ve Valenciics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-10-20
dc.description.departmentKatedra studií občanské společnostics_CZ
dc.description.departmentDepartment of Civil Society Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId71923
dc.title.translatedSpanish development cooperation and development education implemented by nongovernmental nonprofit organizations in Valenciaen_US
dc.contributor.refereeVávra, Martin
dc.identifier.aleph001395571
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCivil Sector Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia občanského sektorucs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra studií občanské společnostics_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Civil Society Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia občanského sektorucs_CZ
uk.degree-discipline.enCivil Sector Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce se snaží českého čtenáře seznámit s koncepty rozvojové spolupráce a rozvojového vzdělávání ve Španělsku, se zaměřením na praktickou realizaci rozvojového vzdělávání neziskovými organizacemi ve Valencii. V teoretické části jsou postupně předkládána základní historicko-politická východiska obou konceptů a čtenář je seznamován s institucionálními předpoklady jejich realizace ve Španělsku. Empirická část obsahuje výsledky analýzy rozhovorů s představiteli neziskových organizací ve Valencii, které realizují praktické rozvojově-vzdělávací aktivity na základních a středních školách. Text je doplněn názornými grafy a tabulkami a obsahuje ukázky typických odpovědí respondentů, které napomáhají pochopení a interpretaci textu. Závěrečná část obsahuje diskusi o použitých metodách výzkumu a kritické zhodnocení výsledků, které byly předkládány v empirické části.cs_CZ
uk.abstract.enThe present thesis tries to Czech readers familiar with the concepts of development cooperation and development education in Spain, focusing on the practical implementation of development education by NGOs in Valencia. In the theoretical part are gradually presented the basic historical and political bases of both concepts and the reader is acquainted with the institutional prerequisites for their implementation in Spain. The empirical part contains the results of the analysis of interviews with representatives of NGOs in Valencia, which realize the practical development educational activities in elementary and secondary schools. The text is supplemented with illustrative graphs and tables, and includes examples of typical responses of respondents which contribute to the understanding and interpretation of the text. The final section includes a discussion of applied research methods and critical evaluation of the results that were presented in the empirical part.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnostics_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990013955710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV