Využití písně jako didaktického prostředku
Song as a methodological tool
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48845Identifikátory
SIS: 111545
Kolekce
- Kvalifikační práce [18629]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Müllerová, Eva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazyk
Katedra / ústav / klinika
Katedra francouzského jazyka a literatury
Datum obhajoby
18. 1. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
píseň, vyučovací metody, motivace, typy cvičení, sugestopedieKlíčová slova (anglicky)
song, teching methods, motivation, types of exercises, suggestopediaPráce se zabývá problematikou využití písně při vyučování. V teoretické části se autorka zabývá vyučovacími metodami, typy cvičení, spojení písně ve výuce se sugestopedií a využitím písně v hodinách francouzského jazyka. V praktické části pak navrhuje možnosti práce s různými písněmi v hodinách.
My work is dealing with the topic concerning the use of the song in the class. In the theoretical section, the author considers the teaching methods, types of exercises, connection of the song in the class with suggestopedia and the use of the song in the class where French language is taught. Then in the practical section she suggests the possibilities of the work with different songs in the class.