Srovnání herních ukazatelů v ději utkání
Comparison game activities in the match
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48762Identifikátory
SIS: 90737
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Frýbort, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Sportovní hry
Datum obhajoby
21. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Herní strategie, fotbal, Panini Digital, herní systémyKlíčová slova (anglicky)
Game strategy, football, Panini Digital, game systemsNázev práce: Srovnání herních ukazatelů v ději utkání. Cíle práce: Zpracovat výsledky kvantitativní analýzy firmy Panini Digital a porovnat herní výkon mezi úspěšnými a neúspěšnými mužstvy na MS 2011 v JAR. Určit, ve kterých herních činnostech byl rozdíl mezi těmito skupinami. Zároveň při zpracování dat zkontrolovat správnost a bezchybnost výsledků analýzy firmy Pannini a posoudit, zda-li má význam využití služeb této společnosti. Metoda práce: Observační analýza s kvantitativním a kvalitativním hodnocením metodou nezúčastněného pozorování. Výsledky práce: Objektivní posouzení herního výkonu úspěšných a neúspěšných mužstev na základě kvantitativního hodnocení. Klíčová slova: Herní strategie, fotbal, Panini Digital, herní systémy
Title: Comparasion game acitivities in the match. Goal of the project: Process the results of quantitative analysis firm Panini Digital and compare gaming performance between successful and unsuccessful football teams in World Cup 2011 in South Africa. Determine where gaming activities, the difference between these groups. At the same time in the processing of data to check accuracy and correctness of analysis results Panini company and assess whether the importance of using the services of the company. Method: Observational analysis of quantitative and qualitative evaluation by disinterested observation. Results: An objective assessment of the gaming experience of successful and unsuccessful teams in the quantitative evaluation. Key words: Game strategy, football, Panini Digital, game systems