Zobrazit minimální záznam

The Comparison of the Image of the Contact Center Netopeer - Multi-Purpose Drug Service from the Clients', Employees'and Public's Point of View.
dc.contributor.advisorHavlík, Josef
dc.creatorKocourková, Pavlína
dc.date.accessioned2020-08-26T13:58:22Z
dc.date.available2020-08-26T13:58:22Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48354
dc.description.abstractThis thesis deals with the image factors of the Contact Center Netopeer - Multi-Purpose Drug Service Znojmo, which is one of the subsidiaries of organization called Sdružení Podané ruce, o.s. The theoretical part focuses on the gathering the information concerning the individual aspects of organization image and its following application on civil society organizations. I determine the factors, which influence a good name of the Contact Center - Netopeer from the employees', clients' and public's point of view, with the help of the qualitative research method. Research shows that the important image factors for this organization are: staff behavior during the communication with customers and clients, helpfulness, efficiency and responsibility of the staff, staff competence and professionalism, trust of customers and clients in the institute, quality of offered products, services and ideas and hygiene, cleanness and aesthetics of the institute premises.en_US
dc.description.abstractV diplomové práci se věnuji image faktorům Kontaktního centra Netopeer - Víceúčelové drogové služby Znojmo, které je jednou z poboček Sdružení Podané ruce, o.s. Teoretická část práce je zaměřena na shromáždění poznatků týkajících se jednotlivých aspektů image organizace a jejich následné aplikaci na organizace občanské společnosti. Pomocí metody kvalitativního výzkumu stanovuji faktory, které podmiňují dobré jméno Kontaktního centra Netopeer z pohledu zaměstnanců, klientů a veřejnosti. Z výzkumu je patrné, že důležitými image faktory pro tuto organizaci jsou: chování pracovníků při styku se zákazníky a klienty, vstřícnost, výkonnost a odpovědnost zaměstnanců, odborná kompetence zaměstnanců, důvěra zákazníků a klientů v instituci, kvalita nabízených služeb, produktů a myšlenek a hygiena, čistota a estetika pracovišť instituce.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectHarm reductioncs_CZ
dc.subjectidentita organizacecs_CZ
dc.subjectimagecs_CZ
dc.subjectklientcs_CZ
dc.subjectKontaktní centrum Netopeercs_CZ
dc.subjectorganizace občanské společnostics_CZ
dc.subjectSdružení Podané rucecs_CZ
dc.subjectveřejnostcs_CZ
dc.subjectHarm reductionen_US
dc.subjectidentity of organizationen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectclienten_US
dc.subjectThe Contact Center Netopeeren_US
dc.subjectcivil society organizationsen_US
dc.subjectSdružení Podané ruceen_US
dc.subjectpublicen_US
dc.titleSrovnání image Kontaktního centra Netopeer - Víceúčelové drogové služby z pohledu klientů, zaměstnanců a veřejnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-15
dc.description.departmentDepartment of Civil Society Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra studií občanské společnostics_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId87836
dc.title.translatedThe Comparison of the Image of the Contact Center Netopeer - Multi-Purpose Drug Service from the Clients', Employees'and Public's Point of View.en_US
dc.contributor.refereeMoree, Dana
dc.identifier.aleph001386935
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStudia občanského sektorucs_CZ
thesis.degree.disciplineCivil Sector Studiesen_US
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra studií občanské společnostics_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Civil Society Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia občanského sektorucs_CZ
uk.degree-discipline.enCivil Sector Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csV diplomové práci se věnuji image faktorům Kontaktního centra Netopeer - Víceúčelové drogové služby Znojmo, které je jednou z poboček Sdružení Podané ruce, o.s. Teoretická část práce je zaměřena na shromáždění poznatků týkajících se jednotlivých aspektů image organizace a jejich následné aplikaci na organizace občanské společnosti. Pomocí metody kvalitativního výzkumu stanovuji faktory, které podmiňují dobré jméno Kontaktního centra Netopeer z pohledu zaměstnanců, klientů a veřejnosti. Z výzkumu je patrné, že důležitými image faktory pro tuto organizaci jsou: chování pracovníků při styku se zákazníky a klienty, vstřícnost, výkonnost a odpovědnost zaměstnanců, odborná kompetence zaměstnanců, důvěra zákazníků a klientů v instituci, kvalita nabízených služeb, produktů a myšlenek a hygiena, čistota a estetika pracovišť instituce.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the image factors of the Contact Center Netopeer - Multi-Purpose Drug Service Znojmo, which is one of the subsidiaries of organization called Sdružení Podané ruce, o.s. The theoretical part focuses on the gathering the information concerning the individual aspects of organization image and its following application on civil society organizations. I determine the factors, which influence a good name of the Contact Center - Netopeer from the employees', clients' and public's point of view, with the help of the qualitative research method. Research shows that the important image factors for this organization are: staff behavior during the communication with customers and clients, helpfulness, efficiency and responsibility of the staff, staff competence and professionalism, trust of customers and clients in the institute, quality of offered products, services and ideas and hygiene, cleanness and aesthetics of the institute premises.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnostics_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990013869350106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV