Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major
Satisfaction of Customers of Ski School Major
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46620Identifiers
Study Information System: 110539
Collections
- Kvalifikační práce [8763]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
10. 5. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkumKeywords (English)
Sport, Ski School, Customer Satisfaction, Marketing ResearchNázev práce: Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků lyžařské školy Major s poskytovanými službami. Výsledky budou použity pro zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Kvantitativní marketingový výzkum je prováděn písemným a elektronickým dotazováním zákazníků po dobu zimní sezóny 2011/2012. Výsledky: Veškerá zjištění jsou zpracována do tabulek a grafů ve výsledkové části diplomové práce. Poskytují přínosné informace pro vedení lyžařské školy. Klíčová slova: sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum
Title: Satisfaction of Customer od Ski School Major Goals: The goal of my work is to find out how much are the customers satisfied with the services of the ski school Major. The results will be used for improving provided services Methods: Quantitative marketing research is conducted written and electronic questionnaires during winter season 2011/2012. Results: All the findings are compiled into the tables and diagrams in the result part of this diploma work. The facts provide helpful information for the ski school management. Key words: sport, ski school, customer satisfaction, marketing research