Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major
Satisfaction of Customers of Ski School Major
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46620Identifikátory
SIS: 110539
Kolekce
- Kvalifikační práce [8845]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
Sport, Ski School, Customer Satisfaction, Marketing ResearchNázev práce: Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků lyžařské školy Major s poskytovanými službami. Výsledky budou použity pro zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Kvantitativní marketingový výzkum je prováděn písemným a elektronickým dotazováním zákazníků po dobu zimní sezóny 2011/2012. Výsledky: Veškerá zjištění jsou zpracována do tabulek a grafů ve výsledkové části diplomové práce. Poskytují přínosné informace pro vedení lyžařské školy. Klíčová slova: sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum
Title: Satisfaction of Customer od Ski School Major Goals: The goal of my work is to find out how much are the customers satisfied with the services of the ski school Major. The results will be used for improving provided services Methods: Quantitative marketing research is conducted written and electronic questionnaires during winter season 2011/2012. Results: All the findings are compiled into the tables and diagrams in the result part of this diploma work. The facts provide helpful information for the ski school management. Key words: sport, ski school, customer satisfaction, marketing research