Zobrazit minimální záznam

Use of Gamification to increase motivation of students in academic education
dc.contributor.advisorOčko, Petr
dc.creatorČešková, Anna
dc.date.accessioned2021-03-23T22:36:33Z
dc.date.available2021-03-23T22:36:33Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46129
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou gamifikace a její implementací v informačním systému Univerzity Karlovy se zaměřením na studenty. Popisuje principy gamifikačních prvků ve vztahu k uživatelským potřebám. Podrobně zkoumá proces vědomí, motivace, vůle a optimálního prožitku. V práci jsou popsány typologie osobností v kontextu motivací a herních prvků. Zvolenou typologií pro návrh gamifikace je typologie MBTI s Keirseyho temperamenty. Obsahuje sestavený žebříček gamifikačních prvků na základě míry motivace ve vztahu k osobnostem. Hodnotí vzdělávací systém v České republice z pohledu využití gamifikačních prvků a zaměření na různé typy osobností. Hlavní částí práce je návrh implementace gamifikačních prvků do informačního systému a gamifikace diplomové práce. Každému prvku byla navržena možná podoba v informačním systému Univerzity Karlovy [Autorský abstrakt].cs_CZ
dc.description.abstractThis paper deals with the issue of gamification and its implementation in the Charles University Information System, by focusing on students. It describes the principles of gamification in relation to user needs. Furthermore, it analyses the process of consciousness, motivation, volition and flow. This paper presents personality typologies in the context of motivation and game elements. It works with Myers-Briggs types and Keirsey's temperaments. It contains a ranking of gamification elements that is based on the level of motivation in relation to personalities. It evaluates the educational system in the Czech Republic from the point of view of the use of gamification elements and focus on different types of personalities. The main part of the thesis creates a concept of the implementation of gamification elements in the Charles University Information System and gamification of a thesis. [Author abstract].en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectgamifikacecs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectherní principycs_CZ
dc.subjecttypologie hráčůcs_CZ
dc.subjectgamificationen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectgame mechanicsen_US
dc.subjectplayers typologyen_US
dc.titleVyužití gamifikace ke zvýšení motivace studentů ve vysokoškolském vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-19
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId95703
dc.title.translatedUse of Gamification to increase motivation of students in academic educationen_US
dc.contributor.refereeŠisler, Vít
dc.identifier.aleph001505051
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá problematikou gamifikace a její implementací v informačním systému Univerzity Karlovy se zaměřením na studenty. Popisuje principy gamifikačních prvků ve vztahu k uživatelským potřebám. Podrobně zkoumá proces vědomí, motivace, vůle a optimálního prožitku. V práci jsou popsány typologie osobností v kontextu motivací a herních prvků. Zvolenou typologií pro návrh gamifikace je typologie MBTI s Keirseyho temperamenty. Obsahuje sestavený žebříček gamifikačních prvků na základě míry motivace ve vztahu k osobnostem. Hodnotí vzdělávací systém v České republice z pohledu využití gamifikačních prvků a zaměření na různé typy osobností. Hlavní částí práce je návrh implementace gamifikačních prvků do informačního systému a gamifikace diplomové práce. Každému prvku byla navržena možná podoba v informačním systému Univerzity Karlovy [Autorský abstrakt].cs_CZ
uk.abstract.enThis paper deals with the issue of gamification and its implementation in the Charles University Information System, by focusing on students. It describes the principles of gamification in relation to user needs. Furthermore, it analyses the process of consciousness, motivation, volition and flow. This paper presents personality typologies in the context of motivation and game elements. It works with Myers-Briggs types and Keirsey's temperaments. It contains a ranking of gamification elements that is based on the level of motivation in relation to personalities. It evaluates the educational system in the Czech Republic from the point of view of the use of gamification elements and focus on different types of personalities. The main part of the thesis creates a concept of the implementation of gamification elements in the Charles University Information System and gamification of a thesis. [Author abstract].en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantŠlerka, Josef
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990015050510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV