Show simple item record

The education reform in the UK
dc.contributor.advisorDvořáková, Markéta
dc.creatorBalíčková, Veronika
dc.date.accessioned2017-03-27T12:27:49Z
dc.date.available2017-03-27T12:27:49Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4596
dc.description.abstractTématem diplomové práce je kurikulární reforma ve Velké Británii, jež se uskutečnila na konci 80. let 20. století. Cílem diplomové práce je popis společenských a historických skutečností, které tuto reformu předcházely a také následovaly. Hlavní důraz je kladen na skutečnosti, které tato reforma přinesla třem hlavním aktérům vzdělávacího procesu, tedy učitelům, rodičům a žákům. Jako způsob řešení byl zvolen teoreticko-historický a empirický přístup. Hlavní metodou použitou v empirické části, byla metoda dotazníku a polostrukturovaného rozhovoru. Motivem k napsání této diplomové práce byly současné problémy v českém školství. Proces transformace českého školství se blíží téměř k vrcholu a proto způsob, jakým se Angličané vyrovnali se podobnými vzdělávacími problémy, může být pro nás v mnohém inspirativní.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleKurikulární reforma ve Velké Británii a její hodnocení (jako inspirace pro řešení současných problémů v českém školství)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-29
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId26842
dc.title.translatedThe education reform in the UKen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
dc.identifier.aleph000691202
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je kurikulární reforma ve Velké Británii, jež se uskutečnila na konci 80. let 20. století. Cílem diplomové práce je popis společenských a historických skutečností, které tuto reformu předcházely a také následovaly. Hlavní důraz je kladen na skutečnosti, které tato reforma přinesla třem hlavním aktérům vzdělávacího procesu, tedy učitelům, rodičům a žákům. Jako způsob řešení byl zvolen teoreticko-historický a empirický přístup. Hlavní metodou použitou v empirické části, byla metoda dotazníku a polostrukturovaného rozhovoru. Motivem k napsání této diplomové práce byly současné problémy v českém školství. Proces transformace českého školství se blíží téměř k vrcholu a proto způsob, jakým se Angličané vyrovnali se podobnými vzdělávacími problémy, může být pro nás v mnohém inspirativní.cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV