Zobrazit minimální záznam

Marketing communication Botas 66
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorŠmída, Zdeněk
dc.date.accessioned2017-05-07T18:59:56Z
dc.date.available2017-05-07T18:59:56Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45808
dc.description.abstractBakalářská práce "Marketingová komunikace Botas 66" pojednává o vzniku obuvní značky Botas 66, kterou navrhli dva studenti (Jan Klos a Jakub Korouš) Uměleckoprůmyslové školy. Botas 66 navazuje na tradici na model Botas Classic a v roce 2005 byl zařazen mezi Sto českých designových ikon. Původně nohejbalová obuv se stala předlohou pro novou produktovou řadu. Portfolio Botas se tak rozšířilo o "lifestylovou obuv" určenou do města na běžné nošení. Botas Classic se vyrábí od roku 1966, studenti navázali na dlouholetou tradici, navrhli nové zpracování obuvi a komplexní marketingový koncept. Projekt se zúčastnil několika evropských a tuzemských soutěží, z nichž vyhrál např. ED-Awards nebo Czech Grand Design. Práce deskriptivně popisuje obal produktu (krabici), který je žluté barvy a byla použita při guerillové akci. Místo prodeje (Botas Concept Store) je umístěno na Praze 1 a jedná se o propojení prodejny a výstavní galerie. V rámci komunikačních aktivit jsou rozebrány proběhlé eventy, které Botas 66 pořádal v místě prodeje včetně výstav a akcí na podporu prodeje. Práce také analyzuje vizuální komunikaci včetně loga, použitých barev a grafického manuálu. Ve spolupráci se sdružením Czech Selection se Botas 66 zúčastnil veletrhů v Londýně a Miláně. Obuv je stále vyráběna v továrně Botas a.s. ve Skutči,...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis "Marketing communications of Botas 66" focuses on creating a new show brand Botas 66 which was designed by two students of Academy of Arts, Architecture and Design in Prague (Jan Klos a Jakub Korouš). Model Botas Classic has been in production since 1966 and was selected among Czech 100 design icons in 2005. Botas 66 builds up on this tradition. Two students created a new product line devoted to lifestyle. Project Botas 66 took part in many czech and european design competitions and won prices in ED-Awards and Czech Grand Design. This thesis also describes which packaging (shoebox), which happened to be used in one of guerilla activities. Point of purchase (Botas Concept Store) is located in Prague 1 and the space combines shop and art gallery at one place. Store hosted several events and art exhibitions to support local artist, build brand image and support sales. Thesis also analyses visual communication, logo and colours used in corporate identity. As a member of Czech Selection Botas 66 took part in trade shows in London and Milano. Shoes are still made in factory of Botas a.s. in Skuteč which differentiate Botas 66 from global shoe brands. Company Artport s.r.o. manages marketing communication and creates image of Botas 66, meanwhile Botas a.s. only manufacture shoes.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBotascs_CZ
dc.subjectBotas 66cs_CZ
dc.subjectBotas Concept Storecs_CZ
dc.subjectobuvcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectuvedení na trhcs_CZ
dc.subjectčeský průmyslcs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectBotasen_US
dc.subjectBotas 66en_US
dc.subjectBotas Concept Storeen_US
dc.subjectshoesen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectlaunchen_US
dc.subjectczech industryen_US
dc.subjectbranden_US
dc.titleMarketingová komunikace Botas 66cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116521
dc.title.translatedMarketing communication Botas 66en_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
dc.identifier.aleph001508399
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Marketingová komunikace Botas 66" pojednává o vzniku obuvní značky Botas 66, kterou navrhli dva studenti (Jan Klos a Jakub Korouš) Uměleckoprůmyslové školy. Botas 66 navazuje na tradici na model Botas Classic a v roce 2005 byl zařazen mezi Sto českých designových ikon. Původně nohejbalová obuv se stala předlohou pro novou produktovou řadu. Portfolio Botas se tak rozšířilo o "lifestylovou obuv" určenou do města na běžné nošení. Botas Classic se vyrábí od roku 1966, studenti navázali na dlouholetou tradici, navrhli nové zpracování obuvi a komplexní marketingový koncept. Projekt se zúčastnil několika evropských a tuzemských soutěží, z nichž vyhrál např. ED-Awards nebo Czech Grand Design. Práce deskriptivně popisuje obal produktu (krabici), který je žluté barvy a byla použita při guerillové akci. Místo prodeje (Botas Concept Store) je umístěno na Praze 1 a jedná se o propojení prodejny a výstavní galerie. V rámci komunikačních aktivit jsou rozebrány proběhlé eventy, které Botas 66 pořádal v místě prodeje včetně výstav a akcí na podporu prodeje. Práce také analyzuje vizuální komunikaci včetně loga, použitých barev a grafického manuálu. Ve spolupráci se sdružením Czech Selection se Botas 66 zúčastnil veletrhů v Londýně a Miláně. Obuv je stále vyráběna v továrně Botas a.s. ve Skutči,...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis "Marketing communications of Botas 66" focuses on creating a new show brand Botas 66 which was designed by two students of Academy of Arts, Architecture and Design in Prague (Jan Klos a Jakub Korouš). Model Botas Classic has been in production since 1966 and was selected among Czech 100 design icons in 2005. Botas 66 builds up on this tradition. Two students created a new product line devoted to lifestyle. Project Botas 66 took part in many czech and european design competitions and won prices in ED-Awards and Czech Grand Design. This thesis also describes which packaging (shoebox), which happened to be used in one of guerilla activities. Point of purchase (Botas Concept Store) is located in Prague 1 and the space combines shop and art gallery at one place. Store hosted several events and art exhibitions to support local artist, build brand image and support sales. Thesis also analyses visual communication, logo and colours used in corporate identity. As a member of Czech Selection Botas 66 took part in trade shows in London and Milano. Shoes are still made in factory of Botas a.s. in Skuteč which differentiate Botas 66 from global shoe brands. Company Artport s.r.o. manages marketing communication and creates image of Botas 66, meanwhile Botas a.s. only manufacture shoes.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015083990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV