| dc.contributor.advisor | Vítečková, Michaela | |
| dc.creator | Lukáčová, Monika | |
| dc.date.accessioned | 2017-05-07T16:46:58Z | |
| dc.date.available | 2017-05-07T16:46:58Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/45262 | |
| dc.description.abstract | Daná bakalářská práce se zabývá partnerstvím a rodičovstvím. Jejím cílem je blíže představit tyto instituce v interdisciplinárních souvislostech (zejména z hlediska pedagogiky, psychologie, sociologie, ale i biologie, práva a filosofie) s důrazem na jejich současné proměny a význam pro osobnost dítěte i dospělého. Ukazuje též možné cesty prevence škodlivých následků ve vývoji dítěte prostřednictvím výchovy k partnerství a rodičovství a výchovy k psychické odolnosti. | cs_CZ |
| dc.description.abstract | The thesis deals with the partnership and parenthood. Its goal is to introduce these institutions in interdisciplinary contexts (particularly in terms of pedagogy, psychology, sociology, as well as biology, law and philosophy), with emphasis on current changes and their importance for child and adult personality. It also reveals a possible way to prevent harmful effects on child development through partnership and parenting education and education for mental resilience. | en_US |
| dc.language | Čeština | cs_CZ |
| dc.language.iso | cs_CZ | |
| dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
| dc.subject | partnerství | cs_CZ |
| dc.subject | rodičovství | cs_CZ |
| dc.subject | rodina | cs_CZ |
| dc.subject | vývoj dítěte | cs_CZ |
| dc.subject | výchova dítěte | cs_CZ |
| dc.subject | Partnership | en_US |
| dc.subject | Parenthood | en_US |
| dc.subject | Family | en_US |
| dc.subject | Child Development | en_US |
| dc.subject | Education | en_US |
| dc.title | Výchova k partnerství a rodičovství | cs_CZ |
| dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
| dcterms.created | 2012 | |
| dcterms.dateAccepted | 2012-09-04 | |
| dc.description.department | Department of Education | en_US |
| dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
| dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
| dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
| dc.identifier.repId | 110396 | |
| dc.title.translated | Education for partnership and parenthood | en_US |
| dc.contributor.referee | Charyparová, Michaela | |
| dc.identifier.aleph | 001499378 | |
| thesis.degree.name | Bc. | |
| thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
| thesis.degree.discipline | Education | en_US |
| thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
| thesis.degree.program | Education | en_US |
| thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
| uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
| uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
| uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
| uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
| uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
| uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
| uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
| uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
| uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
| uk.degree-program.en | Education | en_US |
| thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
| thesis.grade.en | Excellent | en_US |
| uk.abstract.cs | Daná bakalářská práce se zabývá partnerstvím a rodičovstvím. Jejím cílem je blíže představit tyto instituce v interdisciplinárních souvislostech (zejména z hlediska pedagogiky, psychologie, sociologie, ale i biologie, práva a filosofie) s důrazem na jejich současné proměny a význam pro osobnost dítěte i dospělého. Ukazuje též možné cesty prevence škodlivých následků ve vývoji dítěte prostřednictvím výchovy k partnerství a rodičovství a výchovy k psychické odolnosti. | cs_CZ |
| uk.abstract.en | The thesis deals with the partnership and parenthood. Its goal is to introduce these institutions in interdisciplinary contexts (particularly in terms of pedagogy, psychology, sociology, as well as biology, law and philosophy), with emphasis on current changes and their importance for child and adult personality. It also reveals a possible way to prevent harmful effects on child development through partnership and parenting education and education for mental resilience. | en_US |
| uk.file-availability | V | |
| uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
| uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
| dc.identifier.lisID | 990014993780106986 | |