Openings and Closures of English Lessons
Úvod a závěr hodiny anglického jazyka
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/44530Identifikátory
SIS: 118896
Kolekce
- Kvalifikační práce [16847]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Morgan, Craig Alan
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra anglického jazyka a literatury
Datum obhajoby
1. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
plánování hodin, začátky a konce hodin, observace, učitel, žák, studentKlíčová slova (anglicky)
lesson planning, openings and endings of lessons, observations, the teacher, the learnerBakalářská práce se zaměřuje na plánování ve výuce anglického jazyka, konkrétně na postupy využívané na začátku a konci hodiny. Cílem je zjistit, jak se informace uváděné v odborné literatuře realizují v praxi. Hlavní metodou je zpracování dat z observačních archů, které byly použity při pozorování vyučovacích hodin na různých typech škol od mateřských po jazykové kurzy dospělých. Klíčová slova: plánování hodin, začátky a konce hodin, observace, učitel, žák/student.
The bachelor thesis is based on openings and closures of English lessons. As one of the sources it uses observation sheets from several schools, i.e. nursery, primary and secondary, and also data from English language courses for adults. The work aims to compare educational theory with school practices. Key words: lesson planning, openings and endings of lessons, observations, the teacher, the learner.