dc.contributor.advisor | Hofmannová, Marie | |
dc.creator | Křížová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T13:35:26Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T13:35:26Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/44530 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na plánování ve výuce anglického jazyka, konkrétně na postupy využívané na začátku a konci hodiny. Cílem je zjistit, jak se informace uváděné v odborné literatuře realizují v praxi. Hlavní metodou je zpracování dat z observačních archů, které byly použity při pozorování vyučovacích hodin na různých typech škol od mateřských po jazykové kurzy dospělých. Klíčová slova: plánování hodin, začátky a konce hodin, observace, učitel, žák/student. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis is based on openings and closures of English lessons. As one of the sources it uses observation sheets from several schools, i.e. nursery, primary and secondary, and also data from English language courses for adults. The work aims to compare educational theory with school practices. Key words: lesson planning, openings and endings of lessons, observations, the teacher, the learner. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | plánování hodin | cs_CZ |
dc.subject | začátky a konce hodin | cs_CZ |
dc.subject | observace | cs_CZ |
dc.subject | učitel | cs_CZ |
dc.subject | žák | cs_CZ |
dc.subject | student | cs_CZ |
dc.subject | lesson planning | en_US |
dc.subject | openings and endings of lessons | en_US |
dc.subject | observations | en_US |
dc.subject | the teacher | en_US |
dc.subject | the learner | en_US |
dc.title | Openings and Closures of English Lessons | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-06-01 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 118896 | |
dc.title.translated | Úvod a závěr hodiny anglického jazyka | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Morgan, Craig Alan | |
dc.identifier.aleph | 001470571 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zaměřuje na plánování ve výuce anglického jazyka, konkrétně na postupy využívané na začátku a konci hodiny. Cílem je zjistit, jak se informace uváděné v odborné literatuře realizují v praxi. Hlavní metodou je zpracování dat z observačních archů, které byly použity při pozorování vyučovacích hodin na různých typech škol od mateřských po jazykové kurzy dospělých. Klíčová slova: plánování hodin, začátky a konce hodin, observace, učitel, žák/student. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis is based on openings and closures of English lessons. As one of the sources it uses observation sheets from several schools, i.e. nursery, primary and secondary, and also data from English language courses for adults. The work aims to compare educational theory with school practices. Key words: lesson planning, openings and endings of lessons, observations, the teacher, the learner. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014705710106986 | |